از اول امسال تا کنون سه تن و ۳۰۰کیلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده که از این میزان دو تن و ۳۷۰کیلوگرم تریاک بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفتاز اول امسال تا کنون سه تن و ۳۰۰کیلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده که از این میزان دو تن و ۳۷۰کیلوگرم تریاک بوده است.

سرهنگ بالش زر با بیان اینکه در این مدت دو میلیون و ۵۰۰ هزار قرص روانگردان نیز کشف شده است افزود: ازابتدای سال ۵۶ باند حمل و توزیع مواد افیونی متلاشی و هزار و ۶۰۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

نیک دل ریس شورای نظارت بر خوابگاه های دانشجویی استان هم در این جلسه با اشاره به ساماندهی خوابگاه های دانشجویی شهرستان بویراحمد گفتخوابگاه های خودگردان مکان های آسیب پذیر هستند که متاسفانه هیچ گونه برنامه فرهنگی در آنها انجام نمی شود و فقط به آن نگاه اقتصادی می شود. وی افزود: فقط هشت خوابگاه خودگردان دانشجویی در یاسوج مجوز دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی گفتباید کارگاه های اموزشی، پخش کلیپ و نمایش های کوتاه در این مراکز برگزار و آسیب اجتماعی برای دانشجویان تشریح شود.
محمدی افزود: در دو سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده اما کافی نیست و باید در این زمینه بیشتر فرهنگ سازی شود.

زارع پور مدیر کل اموزش و پرورش استان نیز در این نشست از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره جوان سالم در اردیبهشت ماه سال اینده خبر داد و گفتعلاقمندان میتوانند تا اول اسفند اثار خود را در زمینه مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری و فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر به اموزش و پرورش استان ارسال کنند.
ارسال نظرات