خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (ع)
دانش آموزان در کنار تحصیل و تهذیب خود نسبت به بصیرت سیاسی و شناخت دشمن بسیار هوشمندانه عمل می کنند و حتی در روز های اخیر دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در خصوص مراسم 9 دی مطالبات زیادی داشته اند .
کد خبر: ۸۷۹۸۷۸۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، مهدی خرم مسئول مرکز دانش آموزی سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت روز 9 دی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج.

خبرگزاری بسیج : به نظر شما نقش دانش آموزان در انقلاب چیست ؟

خرم : همانطور که می دانید 36 هزار شهید دانش آموز در این انقلاب با خون خود حضور و ظهور  خود را به اثبات رسانده اند و حرکت های 13 آبان و 8 آبان نیز توسط دانش آموزان به فعلیت رسیده است . بنابر این دانش آموزان می توانند به عنوان افسران چریک جنگ نرم در انقلاب شناخته شوند .

خبرگزاری بسیج : آیا دانش آموزان در یوم الله 9 دی برنامه ی خاصی دارند ؟

خرم : دانش آموزان در کنار تحصیل و تهذیب خود نسبت به بصیرت سیاسی و شناخت دشمن بسیار هوشمندانه عمل می کنند و حتی در روز های اخیر دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در خصوص مراسم 9 دی مطالبات زیادی داشته اند .

خبرگزاری بسیج : دانش آموزان را برای آینده کشور چگونه ارزیابی می کنید ؟

خرم : علی رغم کارشکنی و دشمنی عده ای برای کور کردن اذهان دانش آموزان ، خوشبختانه نسبت به شناخت دشمن حساسیت دارند و نسبت به آینده خود و کشور حساسیت لازم و دغدغه را دارند که می بایست این تفکر که در اذهان دانش آموزان بسیجی است ، را در همه دانش آموزان هدایت کنیم و این مهم با بصیرت افزایی امکان پذیر است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها