مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران در مقابل انقلاب و نظام یک لحظه هم پشیمان نشده‌اند، گفت: محاکمه عمومی فتنه‌گران انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۷۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهبر، حجت‌الاسلام علی رضایی عصر امروز در همایش سبک زندگی و مصون‌سازی فرهنگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه شیوه زندگی پیامبر(ص) در زندگی شهدا جاری بود، اظهار داشت: آثار و طبیعت زندگانی پیامبر(ص) در زندگانی شهدا رنگ و بوی واقعی گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا علم پیامبر(ص) در عرصه‌های مختلف به خوبی بلند کرده‌ و در زندگی هم آن را رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهدا سرلیست اسامی ادامه‌دهندگان راه پیامبر(ص) هستند و سرلیست شهدا نیز شهدای کربلا هستند.

رضایی با بیان اینکه شهدای کربلا کاری کردند کارستان تا اینکه نامشان در کنار امام بیاید، تصریح کرد: شهدای کربلا نامشان تا قیامت بر زبان‌ها و قلب‌ها باقی خواهد ماند چرا که با امام عهد بستند و بر عهد خود پایبند بودند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی در بین جوانان جهان بی‌نظیر هستند، گفت: جوانان ایران اسلامی برای همیشه اعلام جوانی می‌کنند تا بیشتر و بهتر برای نظام و مردم در عرصه‌های مختلف خدمت کنند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و نظامند، اضافه کرد: ملت ایران فرهنگ شهادت و ایثارگری را از عاشورا و کربلا گرفته‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه از دست دادن فرزند، برادر، پدر و دوست تلخ است اما در جایی که برای اسلام، قرآن، ائمه باشد شیرین و لذت‌بخش می‌شود، بیان داشت: هر امتی بخواهد ماندگار بماند باید در مقابل دشمنان استقامت و پایداری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه افراد عادی جامعه فتنه‌گر و اهل فتنه نمی‌شوند، اظهار داشت: فتنه‌گران همیشه در جامعه محبوب، مشهور و خودمحور هستند، خودشان معیار و محور هستند و دیگران را اینگونه نمی‌دانند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه خودمحوری در فتنه‌گری اصل است، گفت: فتنه‌گران آبرو، اقتدار و عزت نظام را در فتنه 88 زیر سئوال بردند.

رضایی با بیان اینکه حماسه 9 دی همه خس و خاشاک‌های نظام را جمع کرد، افزود: اگر حماسه‌ای به این بزرگی در آن شرایط حساس بوجود می‌آید به برکت خون امام حسین(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 مساله عادی نبود، ادامه داد: افرادی با تبعیت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس این جریان را برای نابودی نظام بوجود آوردند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گردانندگان فتنه 78، فتنه 88 را رهبری می‌کردند، تصریح کرد: استکبار نتوانست از راه جنگ نظام اسلامی را از پا درآورد به همین دلیل از راه فتنه وارد شد تا انقلاب و نظام را نابود کند.

رضایی با اشاره به اینکه سناریوی آمدن مردم به خیابان‌ها در فتنه 88 از قبل در اتاق‌های فکر غرب پیش‌بینی شده بود، خاطرنشان کرد: پکنیکی که فتنه‌گران برای نظام داشتند مسئولیت‌های افراد نیز مشخص بود.

وی با بیان اینکه نظام و مقام معظم رهبری خیلی سرمایه‌گذاری کردند تا این اتفاق پیش نیاید، اظهار داشت: در فتنه 88 بزرگان طبله‌گردان جریان فتنه بودند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی محبت مردم به نظام و انقلاب را بیشتر و عمیق‌تر کرد، گفت: مردم در حماسه 9 دی پرچم هیچ‌کس را بالا نبردند بلکه با حضور خود پرچم نظام و ولایت را بر دستان خود بالا بردند.

رضایی با بیان اینکه برخی از تحریم‌های دشمنان بعد از فتنه 88 بر نظام و ملت ایران تحمیل شد، افزود: فتنه 88 باعث شد تا بزرگان جامعه که تا به حال برای مردم شناخته شده نبودند بشناسند.

وی با اشاره به اینکه هیات مذاکره‌کننده ما افرادی مومن و معتقد به نظام بودند اما آمریکا مکار و روباه‌صفت، گفت: هر کجا به جوانان اعتماد کرده‌ایم در مقابل دشمنان موفق شده‌ایم و هر جا خواستیم فرش قرمز جلوی آمریکا پهن کنیم شکست بوده است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کسی با پای شکسته 13 روز پای میز مذاکره می‌آید بی‌خود نمی‌آید، تصریح کرد: دشمنان از نتیجه فتنه خیلی کارها کردند.

رضایی با تاکید بر اینکه عزت ما بخاطر خون شهداست نه برجام، ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس با غرور و افتخار خراج شدیم در حالی که حتی یک وجب از خاک کشور نیز از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه استکبار اطلاعات دقیقی از سپاه و بسیج ندارد به همین دلیل وارد جنگ نظامی با ما نمی‌شود، گفت: آمریکا در مذاکرات با نیرنگ کار خود را به پایان رساند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برجام تجربه‌ای بود که بر تجربیات ما افزود تا روی پای خود ایستاده و با تبعیت از مقام معظم رهبری هیچ کس هیچ غلطی علیه ما نمی‌تواند بکند.

رضایی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران در مقابل انقلاب و نظام یک لحظه هم پشیمان نشده‌اند، گفت: محاکمه عمومی فتنه‌گران انجام شده است.

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر نیز با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی جوان و پویاست، گفت: جوانان سپاه توانسته‌اند همراه با تجربیات پیشکسوتان این نهاد فتنه‌های زیادی از نظام و انقلاب دور کنند.

حجت‌الاسلام اعلمی‌نژاد با بیان اینکه شهید احمدی جوان تاکید بسیار بر تبعیت از ولایت فقیه داشته، افزود: زندگی شهدا بهترین سبک زندگی برای جوانان ایران است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات