مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه:
بوشهر_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه گفت: 9دی، غدیر نظام اسلامی ایران است و مهمترین دلیل اهمیت حماسه این روز نمایشی از بصیرت بی نظیر مردم است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۵۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت الاسلام روح الله میرشکاری در جمع دانش آموزان  مدرسه شهید چمران شهرستان عسلویه افزود:روز 9 دی روزی است که همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیدند، اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد.
 
میرشکاری به اهمیت بالای برگزاری مراسم ۹ دی اشاره کرد و افزود: مردم بصیر، ولایت‌مدار، آگاه و زمان‌شناس در یک موقعیت حساس وارد عمل شدند و فتنه را خاموش کردند.
وی گفت: مردم در حماسه 9 دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهدا هستند.
وی تصریح کرد:9دی روز بصیرت و آگاهی است و این روز در تاریخ ایران برای آیندگان ثبت شده است .
 وی اظهار داشت: شاگردان مکتب امام حسین علیه الاسلام و سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری در همه جا با بصیرت آماده دفاع از اسلام هستند و به هیچ عنوان از تشر آمریکا و دیگر دشمنان اسلام نمی ترسند و هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را کنار نخواهند گذاشت.

 با اشاره به سالروز ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت یادآورشد:۹ دی ماه یوم الله مردم ایران روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است .یک عده ای از روی عمد و عده ای هم دچار نفهمی شده بودند و خسارات زیادی به کشور و هزینه های زیادی را برای نظام تحمیل کردند .
 وی افزود: روز ۹ دی روز زمان شناسی و به موقع عمل کردن است و هر جا که مردم بفهمند که انقلاب به حضور آنان نیاز دارد به صحنه می آیند و تمام برنامه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

ارسال نظرات