خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت: داستان هجرت برای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی در قرآن کریم و تاریخ سابقه فراوانی دارد و برای حفظ دین و ارزش‌ها یک اصل قرآنی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۰۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
هجرت برای حفظ دین و ارزش‌ها یک اصل قرآنی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار رئیس جمعیت قرآن و اهل بیت (ع) آلمان و جمعی از شیعیان ترکیه‌ای مقیم آلمان اظهار کرد: اگر چه دولت و حکومت ترکیه راه خودش را در دنیای سیاست دارد اما مردم ایران با مردم ترکیه برادر و علاقه‌مند به هم هستند به خصوص بعد از زمانی‌که حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید شدند این ارتباط و علاقه بیشتر شد.

امام جمعه قم افزود: امروز بین رفتار دولت ترکیه در جهان اسلام و بین رفتار خود مردم ترکیه بسیار فرق است و ما بین این دو تفاوت قائل می‌شویم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: اینکه شما به خاطر حفظ دین، انقلاب و اسلام از کشور ترکیه تبعید و مجبور شدید در کشورهای دیگر زندگی کنید هجرت بسیار ارزشمندی است چرا که به خاطر حفظ دین و ارزش‌های اسلامی این اقدام را انجام داده‌اید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: داستان هجرت برای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی در قرآن کریم و تاریخ سابقه فراوانی دارد و هجرت برای حفظ دین و ارزش‌ها یک اصل قرآنی است.

وی افزود: اگر در کشور دیگری زندگی می‌کنید در کنار حفظ دین  مراقب بچه‌ها و نوجوانان خود باشید و کسانی‌که هجرت می‌کنند باید مواظب باشند تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار نگیرند و دین خود را حفظ کنند و اینکه ارتباط با کشور خودشان را قطع نکنند.

امام جمعه قم گفت: مهاجر الی الله باید همیشه آماده جهاد و تلاش در راه خدا باشد و تمام حواسش به امام زمان(عج) معطوف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها