کارشناس برنامه «پرسمان» شبکه قرآن در گفتگو با «بسیج»:

برنامه «پرسمان» ناظر بر نیازهای مردم است

حجت الاسلام ملکی گفت: اولین علتی که باعث شد تا مقام معظم رهبری این برنامه را تأیید کنند آن است که ناظر بر نیازهای جامعه است.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

حجت الاسلام ملکی، کارشناس برنامه «پرسمان» شبکه قرآن و معارف سیما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به علل موفقیت این برنامه در جذب مخاطب و تقدیر مقام معظم رهبری از ارائه پاسخ کارشناسان به مردم گفت: اولین علتی که باعث شد تا مقام معظم رهبری این برنامه را تأیید کنند آن است که ناظر بر نیازهای جامعه است لذا سوالات زیادی از طریق فضای مجازی و اینترنت برای مردم ایجاد می شود و این برنامه این سوالات را احصا کرده و به دنبال پاسخ گویی به شبهات است.

وی افزود: شبهات در بخش های مختلفی چون خانواده، قرآن، کودک و نوجوان و... تقسیم می شود و افراد و کارشناسانی که در این زمینه ها کار کرده بودند حضوریافتند. خاطرم است دور اولی که این برنامه پخش شد تهیه کننده گفت که پیامک های بسیاری مبنی بر تقدیر و تشکر ارسال شده و این مسأله نشان می دهد برنامه ی پرسمان به نیازهای مردم پاسخ می دهد.در این برنامه مخاطب شناسی و مسأله شناسی شده و موضوع ناظر بر نیاز های مردم بوده که باعث شده مقام معظم رهبری از ان تقدیر کنند.

این کارشناس برجسته خاطرنشان کرد: جامعه ما اسلامی و متدین است متأسفانه وقتی برخی سریال ها و نمایش ها را نگاه می کنید که به بحث تجمل پرداخته است گویی برای 10 درصد جامعه فیلم ساخته اند و وقتی می خواهند برای 90 درصد باقی جامعه سریال بسازنند آنها را افرادی بدبخت و ضایع معرفی می کنند که بیننده احساس حقارت می کنند من فکر می کنم برخی از سازندگان این فیلم ها انسان های دلسوزی که وجودشان برای دین پتبد نیستند.


ارسال نظرات