خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: مهمترین هدف اصلی فتنه گران تغییر رویکرد انقلاب اسلامی به رویکردی ضد اسلامی و دینی بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

سرهنگ علی شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهار کرد: از جمله علل فتنه 88 دشمنی نظام سلطه و استکبار از شروع و شکل گیری انقلاب اسلامی است که عمده ترین هدف اصلی فتنه  و فتنه گران در کشور تغییر رویکرد انقلاب اسلامی به رویکردی ضد اسلامی و دینی می باشد.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی نقش اصلی و هدایت کننده را رهبری ایفا کرد گفت حضور پرشور مردم و منویات مدبرانه رهبری باعث شد مردم با بصیرت  و آگاهی خط بطلانی بر توطئه های دشمنان و فتنه گران بکشند.

وی افزود: دوست و دشمن اذعان دارند رهبر انقلاب ابر مردی است که خواب راحت را از استکبار و جبهه استکبار گرفته و آرامش و اقتدار را به جبهه حق و انقلاب بخشیده است رهبری که در همه صحنه ها با دیده بانی الهی و نیابتی از امام زمان(عج)هم نقشه های دشمن را می بیند و هم به خوبی افشا می کند.

شاه وردی خاطر نشان کرد: هدف دشمنان ایران در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نابودی نظام بوده ولی مردم با بصیرت ما به مرحله ای رسیدند که دشمن نمی تواند بر اعتقادات و ارزشهای این ملت خللی وارد سازد باید قدردان نقش ولایت فقیه در جامعه و به ویژه در فتنه 88 باشیم و به جمله امام خمینی(ره)فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد واقف و عمل کننده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها