خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم گفت:اگر چه هنوز هم متاسفانه برخی حامیان فتنه و مدافعان فتنه آرزوی برگشت فتنه را دارند که کم هم نیستند ولی باید با آنان برخورد شدید شود ،البته نظام رافت نشان داد زیرا حداقل حکم قانونی و شرعی فتنه گران ۱۰ بار اعدام بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۷۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم ،حجت الاسلام حسین رجائی پور در گفت و گو با خبرنگاران محلی بیان داشت ، با توجه به سالروز حماسه ۹ دی درباره ویژگی‌های این حماسه و درس‌ها و عبرت‌های آن برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: حماسه ۹ دی به دنبال حرکت فتنه و شبه کودتای برنامه‌ریزی شده از داخل و خارج برنامه‌ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه زمانی که این حرکت آغاز شد و با اشتباهی که افراد داخلی انجام دادند، منجر به ورود تمام عیار دشمن به میدان شد، افزود: دشمنان خارجی با ورود خود دست به دست عوامل داخلی دادند تا بتوانند به هدف نهایی خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود برسند.

رجائی پور با بیان اینکه دشمنان در داخل و خارج یک جنگ احزاب شکل دادند گفت : دلار ها و ریال های برخی کشور های منطقه و پشتیبانی های رسانه ای و میدانی دشمن گویای این مطلب است.

وی با بیان اینکه حرکت هوشمندانه مردم تهران در ۹ دی جشم و چشمه فتنه را کور کرد گفت: بعد از انتخابات با شکوه ۸۸ که چشم جهانیان خیره شد و ایران را به عنوان دموکراسی ترین کشور جهان تثبیت کرد متاسفانه رقبای دولت منتخب این نتیجه را قبول نکردند و در قالب چهر پروژه با پشتوانه غرب وارد عمل شدند.

رجائی پور افزود :پروژه اول تقلب بود همان کاری که غرب در اوکراین و گرجستان انجام دادو موفقیت بدست آورد،پروژه دوم کشته سازی بود که هر روز به دروغ کشته می ساختند ،پروژه سوم مانع سازی در برابر دولت منتخب بود و پروژه چهارم پروژه اختشاش و جنگ داخلی بود.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: زمانی که مشخص شد که هدف مغرضان چیست و این جریان از کجا تأمین می‌شود و چگونه از خارج از کشور هدایت می‌شود با فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب مردم وارد میدان شده و حماسه ۹ دی را آفریدند.

وی با بیان اینکه با تلاش دشمن و معاندین انقلاب و بزرگان فتنه که در راس آنان موسوی،کروبی و خاتمی حضور داشتند روز به روز شعله ورتر می شد گفت: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری ،سلمان ها ، مقداد ها و ابوإر های زمانه به همراه مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی این توطئه خنثی و فتنه بر اندازی کور و نابود شد.

وی با اعتقاد بر اینکه یکی از ویژگی‌های حماسه ۹ دی این بود که به دشمنان نشان داد که تصورشان از نتیجه این فتنه اشتباه بود، بیان کرد: دشمنان این نظام تا آن زمان گمان می‌کردند با چنین هزینه‌هایی که صورت داده و با این همه تبلیغات سوئی که علیه نظام انجام داده‌اند، توانسته‌اند مردم را همراه خود کنند.

رجائی پور با بیان اینکه ۹ دی درس عبرتی بود برای تمام کسانی که تصور می‌کردند توانسته‌اند مردم را از نظام اسلامی دور کنند، خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کردند که توانسته‌اند به خیال خود پایه‌های ولایت فقیه را در کشور ما سست کنند اما این حضور نشان داد که این چنین نبوده و آنها هنوز مردم ایران را نشناخته و در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه برای نظام هزینه سنگینی داشته است گفت: اگر چه هنوز هم متاسفانه برخی حامیان فتنه و مدافعان فتنه آرزوی برگشت فتنه را دارند که کم هم نیستند ولی باید با آنان برخورد شدید شود ،البته نظام رافت نشان داد زیرا حداقل حکم قانونی و شرعی فتنه ۱۰ بار اعدام بود.

امام جمعه سمیرم هزینه های سنگین این فتنه را برای نظام بسیار زیاد دانست و گفت:زیر سوال بردن صداقت نظام با ادعای تقلب ،تفرقه بین وفاداران و نیروهای نظام و ملت ،تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان،تشدید تحریم ها علیه نظام ،انسجام دشمنان خارجی و داخلی در برابر نظام ،خسارت سنگین به بیت المال و تضعیف قانون و شورای نگهبان با توجه به اینکه ۳۵ سال بهترین و سالمترین انتخابات را برگزار می کرد از مهمترین ضربه های فتنه گران به نظام بود.

وی با توجه به اینکه این استقامت و حضور مردم کشور را بیمه کرد، گفت: این کشور پس از توکل به خداوند و پس از نظر لطف حضرت حق و محوریت ولایت فقیه به پشتوانه این مردم حول محور ولایت فقیه بوده و می‌ماند و به یاری خدا به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) متصل می‌شویم.

رجائی پور گفت: اگر همواره ملت عزیز و فهیم ایران بصیرت و هوشیاری را سر لوحه کار خود قرار دهند بی شک هیچ حرکت کوری از بیرون و داخل تاثیر گذار نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها