برگزاری کارگاه شایستگی‌های پاسداری در ناحیه عشایری

کارگاه آموزشی تشریح سنجه های ارزشیابی شایستگی پاسداری با حضور فرماندهان حوزهای مقاومت ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۷۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این کارگاه آموزشی، یکی از کارشناسان ارزشیابی و شایستگی های پاسداری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح تأثیرات نظام ارزشیابی در سایر نظامات سپاه پرداخت.

علی اصغر یزدانی، با تبیین و تشریح روند و مراحل پیاده سازی و اجرای نظام ارزشیابی و علل و عوامل تدوین این طرح ، تأکید کرد: اجرای این طرح که از سالهای گذشته آغاز شده است، تأثیر بسزایی در ارتقای معنویت کارکنان دارد.

وی، همچنین با تبیین رسالت پاسداری، نسبت به اهمیت و نقش شاخص ها در ارتقای فرهنگ معنویت و رسالت پاسداری، افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند:‌" حفظ این نهاد مقدس خیلی با ارزش است و حفظ آن هم به این است که یکایک شما خودتان را در این صراط مستقیم که در آن قرار گرفته اید با مراقبت و با تقوی و پرهیزکاری حفظ کنید".

یزدانی، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، طرح ارزشیابی شایستگی های پاسداری در راستای تحول و تعالی سپاه صورت گرفته است.

وی، پرهیز از تجملات و اشرافی گری را از توصیه های مؤکد مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: پرهیز از تجملات واشرافی گری در بین نیروها یکی از شاخص های کلی پاسداری است و بحمدالله در مجموعه سپاه و بسیج رعایت لازم در این زمینه صورت گرفته و می گیرد.

یزدانی، گفت:‌ فرمهای خودارزیابی پاسداران به نحو مطلوبی به آنها کمک می کند تا وضعیت خود در زمینه های معنوی، آمادگی های رزمی و دفاعی و ... را بسنجند و خود را با سنجه های آن محک بزنند.

وی، همچنین به بیانات حضرت امام خمینی(ره) پیرامون تقدم پاسداری از خویش بر پاسداری از کشور اشاره کرد و به تأسی از فریشات معظم له، گفت: باید پاسداری از خودتان مقدم بر پاسداری از کشور باشد، تا خوتان صالح نباشید،خودتان را اصلاح نکنید، پاسداری از اسلام نمی توانید بکنید.

ارسال نظرات