غالب آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه دارای مضامین مذهبی و قرآنی می باشد و این ویژگی، این نمایشگاه را از دیگر نمایشگاه‌ها متمایز کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دکترعلی عبدالحسین‌زاده با 35 سال سابقه فعالیت در کتاب نویسی و برپایی نمایشگاه هفدمین نمایشگاه انفرادی خود را چهارم دی ماه در دانشگاه علوم پایه زنجان برپا کرد.

عبدالحسین زاده گفت: در این نمایشگاه 20 اثر برای اولین بار و در مجموع 44 اثر خوشنویسی در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

عبدالحسین‌زاده، خالق آثار خوشنویسی ادامه داد: غالب آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه دارای مضامین مذهبی و قرآنی می باشد و این ویژگی، این نمایشگاه را از دیگر نمایشگاه‌ها متمایز کرده است.

این خوشنویس در ادامه بیان کرد: همه آثار به خط ثلث است اما در بین آنها آثاری از گرافیک هم به چشم دیده می شود.

کاتب قرآن کریم بر روی چرم طبیعی به ارائه این اثر برای اولین بار در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: آثار موجود در این نمایشگاه تلفیقی از آثار با خط ثلث و گرافیک است.

عبدالحسین زاده خوشنویسی نستعلیق را نزد استاد نوری و خط ثلث را از محضر استاد عبدالرضایی و استاد مقدم و استاد رضائیان فرا گرفته است.

گفتنی است؛ دکترعلیعبدالحسین‌زاده کاتب قرآن کریم، صحیفه سجادیه و کاتب قرآن کریم بر روی چرم می باشد.

این نمایشگاه به همت حوزه هنری و با مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پایه زنجان به مدت شش روز در محل دانشگاه علوم پایه زنجان برپا می باشد.

ارسال نظرات