خبرهای داغ:
مردم آبیک در گفت وگو با خبرگزاری بسیج فتنه‌گران را خط قرمز خود دانستند و گفتند: دوری از فتنه‌گران از نشانه‌های یک مسؤول انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۴۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یکی از ویژگی‌های مهم حماسه ۹ دی ماه مردمی بودن آن و حضور اقشار مختلف مردم در این رویداد مهم تاریخ انقلاب است.

حماسه تاریخی ۹ دی با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت.

در فتنه سال ۸۸ سلطنت طلب‌ها، فرصت طلب‌ها و منافقان همه برای براندازی نظام اسلامی همصدا شدند و متاسفانه عده‌ای بی‌بصیرت و خواص نیر با آنها همراهی کردند اما مردم در ۹ دی حضوری حماسی داشتند و آتش این فتنه ها را خاموش و ریشه‌کن کردند.

تکروستا یکی از شهروندان آبیکی با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی فتنه‌گران را خط قرمز خود اعلام کردند، تصریح کرد: چرا برخی از مسؤولین این خط قرمز را رعایت نمی‌کنند و هر بار به بهانه‌ای از فتنه‌گران در پست‌های دولتی استفاده می‌کند.

وی افزود: ما همه می‌خواهیم فتنه‌گران در دادگاه عمومی مقابل چشم مردم محاکمه شوند و به خاطر فریب مردم و نیز تحقیر ملت شریف ایران در جهان باید به دار مجازات آویخته شوند.

یکی از شهروندان آبیکی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ۹ دی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی بود و این حرکت برای همیشه در تاریخ و ذهن مردم ماندگار شد.

وی افزود: ملت ایران در جریان ۹ دی ۸۸ پایبندی خود را به انقلاب نظام و رهبری ثابت کردند و با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

یکی از بانوان آبیکی با بیان اینکه بحران اقتصادی امروز ما ناشی از رفتار ناشایست فتنه‌گران در فتنه سال ۸۸ است، گفت: فتنه‌گران در سال ۸۸ از دشمنان خواستند که ملت ما را تحریم کنند؛ آنها با بی‌شرمی تمام می‌خواستند ملت ما را تحقیر کنند.

این بانوی آبیکی ادامه داد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس آبیکی نیز در این باره یادآور شد: این روز شبیه روزهای اول انقلاب است که مردم بصورت خودجوش از ولایت فقیه تبعیت کرده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

وی با محکوم نمودن هرگونه فعالیت خرابکارانه علیه نظام و انقلاب تأکید کرد: کسانی که در جریان انتخابات سال ۸۸ وپس از آن به نظام و انقلاب لطمه‌ای وارد کردند بایستی درچارچوب قانون اساسی پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

یکی از دانشجویان آبیکی تصریح کرد: حماسه ۹ دی را روز بیعت واقعی مردم با رهبری است، روزی است که ملت ایران اسلامی با خروش بصیرت مندانه‌ی خود بار دیگر دست فتنه‌گران و جهانخواران را از دست یابی به اهداف شوم خود بازداشتند.

این شهروند آبیکی عنوان کرد: خوشحالم در مملکتی زندگی می‌کنم که امنیت و آرامش در سایه درایت رهبری فرزانه و بصیرت مردم حرف اول را می‌زند.

یکی از کشتی‌گیران آبیکی نیز با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی اظهار داشت: روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که در پایبندی خود به انقلاب نظام و رهبری ثابت قدم هستند.

ابن پیشکسوت کشتی آبیکی در پایان مطرح کرد: حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی بود که به صورت خودجوش از انقلاب و نظام دفاع کردند. ما می‌خواهیم فتنه‌گران به دار مجازات آویخته شوند.

یکی از ایثارگران آبیکی عنوان کرد: ما در ۹ دی حرف‌مان به رهبرمان این بود: «والله ان قطعتموا یمینی، انی احامی ابدا عن دینی» که ما فرزندان علمدار کربلاییم. هر درس که لازم بود عباس به ما داده است. پادرمیانی خواص بی‌بصیرت همان جام زهری بود، همان امان نامه‌ای بود که ما به مولای‌مان عباس می‌خواستند؛ بدهند.

یکی از کسبه شهر آبیک در این باره اظهار کرد: روز نهم دی ماه را باید انقلابی دیگر دانست چرا که مردم بار دیگر به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و باید خوشحال باشیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردمانش با هم اتحاد دارند و نمی‌گذارند هیچ کس حتی خیال فتنه و آشوب را برای عملی کردن در مملکت ایران اسلامی در سر بپروراند.

فلاح در ادامه افزود: اقشار مختلف مردم در این روز با بصیرت و آگاهی جواب دندان شکنی به فتنه گران و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی دادند که آن توطئه ها را خنثی کردند.

یکی از فرهنگیان آبیکی گفت: حماسه نهم دی ماه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و شکستی برای استکبارگران و توطئه افکنان عنوان و خاطر نشان کرد: همچنان که جریان فتنه از حمایت رسانه‌های غربی به خصوص آمریکا و همدستانش برخوردار بود، به طور قطع با برنامه‌ریزی غرب برای ایجاد تنش و شکاف در ایران اسلامی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و در راستای پشتیبانی از سیاست‌های غرب در قبال ایران اسلامی طراحی شد که رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور محکم مردم ایران اسلامی و بساط فتنه‌گران را برچیده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی یادآور شد: در حماسه نهم دی ماه این امر برای استکبار و فتنه‌گران اثبات شد که ملت ایران اسلامی در قبال خیانت به آب و خاک و با برملا شدن اهداف آشوب طلبانه و مغرضانه دشمنان علیه نظام اسلامی سکوت نخواهند کرد که با خلق این حماسه بزرگ توسط ملت غیور ایران اسلامی باری دیگر خط بطلانی بر توهمات دشمنان ایران اسلامی کشیده شد.

این فرهنگی آبیکی در پایان افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دیماه ثابت کردند که همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادار هستند.

یکی از معلمین آبیکی اظهار داشت: مردم ایران نسبت به اعتقادات و مقدسات خود بسیار پایبند بوده و از حساسیت بسیاری برخوردارند و جامعه اهل تسنن نیز تمام سران فتنه و اتفاقات آن سال را محکوم کرده و مقدساتی چون هتک حرمت به عاشورا را از توطئه‌های بسیار ناپسند دشمنان است.

طاهری از بازاریان آبیکی نیز ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، اظهار داشت: حماسه ۹ دی حضور مردم ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود و سندی برای محکومیت فتنه‌گران بود.

وی افزود: حضور گسترده مردم با شعارهای ضد فتنه و خلق حماسه نهم دی ماه ثابت کرد که برنامه هدفدار یک عده قلیل آشوب طلب که خود را نماینده ملت ایران اسلامی می‌دانستند و تلاش کردند تا با حمایت و بزرگنمایی رسانه‌های دشمن و جنگ روانی راه بیندازند و ملت ایران را فریب دهند.

یکی از ورزشکاران آبیکی نیز در این باره در گفت وگو با خبرنگار بسیج؛ خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی از روی آگاهی و شعور سیاسی مردم شکل گرفت و نشانگر پایبندی آنان به اعتقادات و مقدسات خود و تابلویی از وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

این ورزشکار آبیکی حضور مردم نقشه‌های دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را نقش بر آب کرد ملت ایران در مراسم روز قدس سال ۸۸ نیز سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشکوه خود خط بطلانی بر تلاش رسانه‌های صهیونیستی و معاند کشیدند.

امید است مسؤولین نیز انقلابی بودن رهبری و مردم را الگو قرار داده و فتنه‌گران را خط قرمز خود بدانند و مقابل دشمنان ایستادگی کنند و نگذارند دشمن به یاوه‌گویی‌های خود ادامه دهند و با پاسخی انقلابی مشتی بر دهان استکبار بکوبند.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها