شهدا بخاطر دفاع از آب و خاک ، اعتقادات ، دین اسلام ، قرآن و انقلاب از جان خود گذشتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم که این نعمت بزرگ را مدیون ایثارگری و از خود گذشتگی این شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت شهرستان طارم در مراسم یادواره شهدای دانش آموز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی گفت: شهید فهمیده از اصالتهای دفاع مقدس است که ما دانش آموزان باید از ایشان درس مقاومت و پایداری بیاموزیم.

حجت الإسلام مهدی مرادخانی افزود: شهادت با مرگ تفاوت عمده ای دارد مرگ حق است ولی شهید در راه خدا از وجود نازنین خود می گذرد بنابراین شهادت یک مقوله ای است که درد دارد ولی شهید بخاطر هدف والایی که دارد آن برایش گواراتر است.

وی هدف اصلی شهدا را دفاع از آب و خاک ، اعتقادات ، دین اسلام ، قرآن و انقلاب دانست و اظهار داشت: شهدا بخاطر دفاع از آب و خاک ، اعتقادات ، دین اسلام ، قرآن و انقلاب از جان خود گذشتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم که این نعمت بزرگ را مدیون ایثارگری و از خود گذشتگی این عزیزان هستیم.

حجت الإسلام مرادخانی با اشاره به نقش و اهمیت شهدا در جامعه گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس در پیشرفت های امروزی مملکت و عزت آن سهیم اند.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: عاقبت آمریکا به زباله دان تاریخ رهنمون خواهد شد نمونه بارز آن اینست که نتوانست قطعنامه شهرک سازی اسرائیل را وتو کند این نشان از اقتدار کشور ایران و شکستن دم و شاخ آمریکا و رسیدن صدای شکست دشمنان اسلام به گوش جهانیان است.

امام جمعه موقت شهرستان طارم با اشاره به عظمت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ایران مدافع حرم حضرت زینب(س) بوده و برای آبادانی کشور خود کار می کند بنابراین شما دانش آموزان هم باید حرفی برای گفتن در همه زمانها داشته باشید.

گفتنی است، مراسم یادواره شهدای دانش آموز امروز با حضور امام جمعه موقت شهرستان طارم و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل آموزشگاه فضیلت دهستان درام برگزار شد.

ارسال نظرات