کارشناسان باید با دقت، دلسوزی، وسعت نظر، سعه صدر و اقتدار به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند و با انرژی مثبت وارد محیط کار شده و در رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۱۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در کارگاه آموزشی یکروزه کارشناسان سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان زنجان با بیان این مطلب که اختیارات دولتی و وظایف کاری نباید موجب تضییع حقوق مردم شود، گفت:: مهمترین شاخصه کارشناسان و مدیران این است که حافظ حقوق مردم و حدود دولت در جامعه هستند.

سید بیوک موسوی کارشناسان را پایه و اساس مجموعه‌های اداری در حوزه های مختلف دانست و اظهار داشت: بار فکری، فرهنگی و سیاسی واحدهای اداری برعهده کارشناسان شاغل در آن مجموعه است و این افراد نقش موثری در میزان کارآیی سیستم و نظام اداری خود در ایجاد آرامش و دلگرمی جامعه بر عهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت حضور و فعالیت به‌هنگام حوزه سیاسی در تمامی شهرستان‌های استان تاکید نمود و گفت: حوزه سیاسی باید در تمامی حوزه‌ها نقش موثری داشته باشد، چرا که مسائل مختلف اجتماعی و نارسایی های موجود چنانچه به موقع شناسایی و حل و فصل نگردد، می تواند به معضل سیاسی و امنیتی مبدل شود.

موسوی افزود: اگر با این نگاه به موضوعات مختلف توجه شود، پیش از وقوع تبعات سیاسی و امنیتی، می توان پدیده‌ها و مشکلات را مدیریت نمود.

وی بدنه کارشناسی ادارات را مهمترین نقطه اتکاء و پشتوانه مدیران دانست و تاکید كرد: کارشناسان باید با دقت، دلسوزی، وسعت نظر، سعه صدر و اقتدار به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند و با انرژی مثبت وارد محیط کار شده و در رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری از کارشناسان حوزه سیاسی و امنیتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خواست تا جایگاه خود را قدر بدانند و با بیان به‌موقع مشکلات مردم در راستای رفع آنها گام بردارند.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در جامعه اشاره نمود و اظهار داشت: هرچند که کشور با تدابیر مقام معظم رهبری و همت دولت هم‌ اکنون از امنیت بالایی برخوردار است ولی بدلیل مسائل داخلی، دولت یازدهم شرایط بسیار دشواری را تجربه می کند.

موسوی ضمن تاکید بر ضرورت تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری در کشور، با اشاره به مسائل مربوط به تامین معیشت مردم در جامعه، خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را برای رفع مشکلات و گره‌گشایی در مسائل اقتصادی به کار گرفته است.

ارسال نظرات