مجتبی عبداللهی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
مسجد محل خیر و برکت وزدودن بدی هاست و بزرگترین نهاد مردمی است که از ابتدای انقلاب تا کنون بسیاری از مشکلات فرهنگی،اجتماعی ، سیاسی در این مکان مقدس حل و فصل شده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۰۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار"حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ،در همایش ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد با حضور فرماندهان پایگاهها و حوزه ها که در محله فرخ آباد شهرستان مهران برگزار شد،گفت: مسجد محل خیر و برکت و زدودن بدی هاست و بزرگترین نهاد مردمی است که از ابتدای انقلاب تا کنون بسیاری از مشکلات فرهنگی،اجتماعی ، سیاسی در این مکان مقدس حل و فصل شده است.

وی اظهار کرد: مسجد مجرای نشر احکام الهی و نشر معارف قرآنی است و باید تلاش کنیم با وحدت بین هیئت امنای مساجد و آشنا کردن جوانان با این مکان مقدس ،در برابر انحرافات ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: هیئت های مذهبی باید از تفرقه جلوگیری کنند و باید اختلافات را در درون مسجد حل، و جوانان را به حضور در مساجد ترغیب کنند.

سردار حسینی به عهد شکنی آمریکا نیز اشاره کرد و گفت:آمریکاییها در توافق نامه برجام عهد شکنی کردند و نباید به آنها اعتماد داشت.وماباید با تیکه بر ولایت و توان داخلی خود مشکلات را برطرف،و زمینه رشد استعدادها را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حسینی منش امام جمعه موقت مهران نیز گفت: مسجد، پایگاه تجمع مسلمین از صدر اسلام تا کنون بوده است ودر تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مساجد نقش محوری داشتند و همه روشنگری ها و برنامه ها در این سنگر شکل می گرفتند و در زمان دفاع مقدس نیز محل اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بودند.

 

ارسال نظرات