مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:
از آغاز سال جاری تا کنون 780 نفر از مددجویان کمیته امداد استان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۰۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اعزام 780 نفر از مددجویان زنجانی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد توجه کمیته امداد رشد ،ارتقاوتعمیق باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی مددجویان است.

هدایت با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور ارتقای سطح فرهنگ دینی و اسلامی مددجویان طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها «شوق زیارت» به منظور اعزام نیازمندان به مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و امور مربوط به تشرف آنها به این اماکن مقدس انجام می‌شود، تصریح کرد: در اجرای طرح «شوق زیارت» از ظرفیت خیران استفاده می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 780 نفر از مددجویان کمیته امداد استان به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: برای اعزام این تعداد مددجو یک میلیارد و 950 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همراهی خیران تا پایان سال جاری 2 هزار نفر از مددجویان در قالب اجرای طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به تاثیرات مثبت معنوی اجرای طرح «شوق زیارت» افزود: تقویت روحیه معنوی خانواده‌های زیرپوشش و آشنایی آنها با سیره زندگی ائمه معصومان (ع)، تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای طرح «شوق زیارت» است.

ارسال نظرات