خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:

9 دی نه یک اتفاق که یک فرهنگ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا: در 9 دی ماه نقش مردم در خنثی نمودن فتنه آشکار شد اما در این میان درایت و بلند اندیشی رهبری و صبر معنادار ایشان کشور را از بزرگترین خطر انقلاب اسلامی نجات داد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۹۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی مسئله فتنه 88 حساسیت خاصی دارند اظهار کرد: فتنه 88 را نباید ساده گرفت چرا که این فتنه به تنهایی می توانست نظامی را ساقط کند و کشوری را از پای درآورد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی فتنه گران اصل نظام بود و مسئله تقلب بهانه ای بیش نبود گفت: اگر رافت اسلامی شامل حال فتنه گران نمی شد حکم آن ها قطعا اعدام بود و نباید این رافت اسلامی باعث جرات پیدا کردن سران و ساکتین فتنه شود و عده ای معلوم الحال امروز سخن از آزادی فتنه گران به میان آورند.

رحیمی ادامه داد: در 9 دی ماه نقش مردم در خنثی نمودن فتنه آشکار شد اما در این میان درایت و بلند اندیشی رهبری و صبر معنادار ایشان کشور را از بزرگترین خطر انقلاب اسلامی نجات داد.

وی با بیان اینکه نقش مردم انقلابی و مومن در پدید آمدن 9 دی بسیار بارز بود خاطر نشان کرد: 9 دی یک اتفاق نبود بلکه یک فرهنگ بود که مردم اثبات کردند در حمایت از نظام و رهبری هیچ گاه دریغ نخواهند کرد.

رحیمی 9 دی را بزرگداشت مهم ترین قوت نظام یعنی پیوند ناگسستنی مردم و رهبری دانست و ابراز کرد: جای سوال است که چرا برخی خواص، فتنه 88 را نوعی تسویه حساب سران فتنه با رئیس جمهور وقت می پندارند این نوع نگاه اگر از روی جهل باشد نشانگر بی بصیرتی آن هاست و اگر از روی فرافکنی باشد نشانه نیت پلید و خیانت بار آن هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا بیان کرد: می توان اتفاقات تلخ سال 88 را به عنوان سندی زنده بر شیطنت دشمنان خارجی و پیاده نظام داخلی آن ها را در لا به لای کتب درسی دانش آموزان گنجاند تا فتنه گران برای همیشه در انزوا قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یادآوری فتنه 88 نه تنها منافاتی با وحدت ملی ندارد افزود: یادآوری این فتنه می تواند مایه وحدت بین تمام دوست داران نظام و رهبری و دوست داران امنیت و استقلال کشور باشد.

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار