خبرهای داغ:
در پیام داوود محمدی به مناسبت حماسی 9 دی آمده است:
نهم دی،نمادی از معرفت، دشمن‌شناسی و حضور مجاهدانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی ‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین پیامی به مناسبت حماسه نهم دی ماه صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب های فراوانی بوده است که بی شک رشادت‌های دلاورمردان این مرزو بوم در خلق حماسه های دوران دفاع مقدس در دفع دشمنان خارجی و قطع ریشه‌های جریانات داخلی وابسته به غرب و آمریکا از نقاط عطف این تاریخ درخشان است.

انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت استقلال طلبی و نفی سلطه گری همواره آماج توطئه های ناجوانمردانه نظام استکباریبوده است و معاندین این کشور  از دهه دوم انقلاب اسلامی با اتخاذ روش های جدید همواره در صدر ایجاد اختلاف و رخنه در صفوف فشرده ملت بوده و اعتماد عمومی مردم نسبت به مسئولین  نظام را با شیوه های نرم دنبال کرده اند و با ایجاد فتنه سعی در زیرسوال بردن مقبولیت نظام اسلامی داشته اند لیکن صلابت و اقتدار نظام  و رهبری و حضور گسترده و با معرفت مردم در عرصه های مختلف نقشه و توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.

روز نهم دی ماه یاد آور حرکت و خیزش مردم جهت نشان دادن انسجام ملی  همه ی آحاد ملت در برابر ترفندهای گوناگون و رنگارنگ خارجی و داخلی است،این حرکت ناشی از شعور و آگاهی و بصیرت ملت بوده و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری صورت گرفت و به همین دلیل به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام نهاده شد. نهم دی،نمادی از معرفت، دشمن‌شناسی و حضور مجاهدانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی ‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی  است و مردم سرافزار ايران اسلامی نشان دادند که با رشد و شعور بالاي انقلابي خود با تمام توان از نظام و ولایت در همه عرصه ها دفاع می نمایند.

همانگونه که رهبری معظم انقلاب حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ماه سال  1388 را «یکی از قله‌های فراموش نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی در فضای غبارآلود» ، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» و … توصیف فرمودند، لذا ضرورت دارد تا همه ساله نسبت به  بررسی لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه نهم دی ، تحلیل و تبیین ابعاد، ریشه‌ها و شیوه‌های براندازی نرم توسط دشمن , تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و ... اقدام و مداوماً مراقبت و روشنگری صورت گیرد.

اینجانب با گرامیداشت این روز تاریخی  اعلام می دارم که در کنار ملت سرافراز ایران در برابر هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان رهبری ، در مسیر پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان و کشور با تمام وجود از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها