بسیجی فعال پایگاه "شهید سید ناصر زری باف" ناحیه مالک اشتر:
"علی سلیمانی جدیدی" بسیجی فعال پایگاه زری باف صبر و درایت مقام معظم رهبری و مدیریت حساب شده و سنجیده معظم له را از عوامل اصلی خاموش شدن فتنه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، "علی سلیمانی جدیدی" بسیجی فعال پایگاه زری باف گفت: "عنایات حضرت صاحب الزمان به این کشور و عواملی همچون صبر و درایت حضرت آقا و رهبری بسیار حساب شده و سنجیده معظم له از عوامل اصلی خاموش شدن فتنه بود.

وی اظهار کرد: " اطاعت و عملکرد نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و مخصوصا نیروهای جان بر کف و همیشه در صحنه بسیج در تشخیص عالی مردم عادی و عوامل فتنه و معاند نظام نیز بی تاثیر نبود. زیرا در اکثر مواقع عوامل فتنه و معاند نظام داخل مردم عادی نفوذ می کردند واگر می خواست با همه یکجور رفتارشود خود می توانست به شعله ور شدن این آتش کمک کند"

سلیمانی جدیدی عوامل بروز فتنه را به دو دسته کلی عوامل داخلی و خارجی تقسیم کرد و گفت: " در خصوص عوامل داخلی محرک های زیادی وجو داشت، از جمله عملکرد اشتباه صداو سیما در خصوص مدیریت ضعیف مناظره ها که خود باعث حساسیت بسیار در آحاد جامعه شده بود و این جور وانمود شد که طرفداران احمدی نژاد افراد حزب اللهی ، خشک مذهب و تندرو هستند و در مقابل طرفداران موسوی افرادی میانه رو، دنیا طلب، دنبال آزادی و...هستند. از طرفی حرف های نامزدهای انتخابات و وعده های واهی که در میتینگهای سیاسی و تبلیغات زده می شد، نمونه بارز تخریب کامل رقیب بود".

وی همچنین اضافه کرد:"در بحث عوامل خارجی نیز می توان به حمایت های مالی کشورهایی مانند انگلیس، امریکا و عربستان اشاره کرد. هرچند بنگاه های خبر پراکنی مثل voa وbbc نیز نقش بسزایی در ایجاد فتنه داشتند که هدفشان ایجاد تفرقه و جدایی در وحدت ملی و صحت اصل انتخابات بود و از ماه ها قبل برای انتخابات ما سناریو چیده بودند که متاسفانه باید گفت تا حدود زیادی موفق شدند".

این بسیجی فعال هدف فتنه گران را ایجاد جو نامساعد در فضای انتخاباتی ایران دانست و بیان کرد:"در ابتدا بحث بدست آوردن قدرت در فضای جامعه اسلامی مطرح بود یعنی بدست آوردن پست ریاست جمهوری، اما بعد از گذشت زمان فکر بدتری به ذهنشان خطور کرد که با خبرپراکنی شبکه های  voa وbbc و حمایت های آمریکا و انگلیس، این توهم در ذهن آقایان تبدیل به  توهم براندازی نظام شد".

وی استکبار جهانی و صهیونیسم و هم پیمانانش در جبهه های خارجی را از حامیان فتنه برشمرد و گفت:" در داخل کشور نیز آقایان موسوی و کروبی بازیچه دست کسانی شدند که خود را پدر سیاست می دانستند و خط دهنده اصلی به شمار می آمدند که البته در کنار او کسانی مثل خاتمی و ... حضور داشتند و باید گفت اکثرا بدنبال بدست آوردن قدرت و حیثیت از دست رفته خود و تطهیر خود در فضای جامعه بودند".

سلیمانی جدیدی ضمن اشاره به عنایات غیبی خداوند متعال درحماسه ۹ دی گفت: "هیچ نیرویی غیر از محبت و عنایت حضرت سیدالشهداء نمی توانست این جمعیت عظیم را به میدان بیاورد و چهره واقعی فتنه گران را نمایان کند. ۹ دی عاشورایی دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و باعث شد چهره یزیدیان زمان، نمایان ورسوا گردد".

بسیجی فعال پایگاه زری باف در خصوص حال و هوای آن روزها بیان کرد: " واقعا روزهای سختی بود مخصوصا روزهای اول چوندر ابتدا بصیرتی که بعدها در جامعه ایجاد شد و هدف سران فتنه نمایان شد وجود نداشت و به مردم القاء شده بود که تقلب شده است".

وی ادامه داد:" باید بگویم که روزهای اولیه بسیج به صورت مستقیم در خاموش کردن فتنه نقشی نداشت و بعدها با دستور حضرت آقا وارد میدان شد. یادم است که می شد روزهایی که بچه ها از صبح تا ۱۲ شب در محل درگیریها حضور داشتند و آخر شب یه تن ماهی با یک نان می آوردندالبته باید بگویم زمان هایی هم بود خود مردم عزیز برایمان غذا، اب و چای می آوردند و از ما تشکر می کردند که بزرگترین سپاس گذاری و خسته نباشید برای ما بود.در آخر از مردم عزیز که به خاطرحجم وسیع فتنه به ناحق مورد نامهربانی قرار گرفتند، عذرخواهی می کنم و حلالیت میطلبم".


ارسال نظرات