بیانیه فرماندهان بسیج دانش‌آموزان دبیرستان‌های بوشهر
بوشهرـ جمعی از فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان‌های استان بوشهر خواستار این شدند که دانش‌آموزان باید مسئولان را از رفتار غیرانقلابی باز دارند.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۵۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در بیانیه‌ای که به امضاء جمعی از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی دبیرستان‌های استان بوشهر رسیده است آنها خواستار این شدند که باید مسئولان را از رفتار غیرانقلابی باز دارند.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه را روز بصیرت نامیدند از آن جهت که از ابتدای انقلاب هرجا دشمنان داخلی و خارجی چالش و مانعی برای نظام ایجاد کردند، مردم نشان دادند با علم و آگاهی مقابله نقشه‌های شوم دشمنان می‌ایستند.

از طرفی این روز را روز تجدید پیمان با ولایت هم نام نهاده‌اند چرا که علاوه بر بصیرت و آگاهی مردم در تحلیل مناسبات سیاسی روز، فرمان و کلام رهبری باعث شد تا اندک ابهامی اگر در ذهن مردم مانده بود برطرف شود و زمینه هر فتنه و دسیسه ای را برچینند.

این روز نه تنها آب پاکی بود بر دست دشمنان بلکه خط بطلانی بود بر نام کسانی که قصد داشتند رای اکثریت مردم را بی‌اعتبار کنند. 9 دی به تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی افزوده شد تا بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران به ویژه جوانان آینده‌ساز کشور معیاری جدید برای سنجش میزان مدیران و مسئولان کشور خود یابند تا در لغزش گاه های اکنون و آینده ایران، تصمیمات دقیق تری اتخاذ کنند.

ما دانش آموزان انقلابی وظیفه خود می دانیم اول تسلطمان را بر وقایع سال 88 و خیانت‌های اقلیت سیاسی وقت افزایش دهیم و در مرحله بعد هم چنان که رهبر کشور فرمودند فتنه 88 را به عنوان خط قرمز نظام بشناسیم.

لازم است همه دانش آموزان اعم از بسیجی و غیر بسیجی با مطالعه دقیق اقدامات و گفتار افرادی که آن زمان در راس فتنه قرار داشتند، حلقه فکری و مشاوره ای آنان را به خوبی بشناسند. چرا که مسئله "نفوذ" در مسئولیت‌های مختلف کشور بسیار امری مهم و خطرناک می باشد و ما با روحیه مطالبه گری باید مسئولان را از رفتار غیر انقلابی و دور از شان جمهوری اسلامی بازداریم.

این حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب ثبت شد و ما نیز اعلام می‌کنیم هر زمان دیگری که قرار باشد فتنه ای به هر شکلی در کشور صورت گیرد به یاری خداوند ما جوانان انقلابی همانند رزمندگان دفاع مقدس در خط مقدم مقابله با فتنه گران خواهند ایستاد.

ما دانش آموزان بسیجی با الهام از آموزه‌ های بزرگ و الهام بخش حماسه 9 دی ماه و بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهیم داد که سران داخلی و خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌ های شیطانی و براندازانه جدید خود را بیابند.

ما دانش آموزان دبیرستانی استان بوشهر به فضل الهی با علم و آگاهی از گذشته قدم در راه پیشرفت کشور می گذاریم و اگر لیاقت داشته باشیم جمهوری اسلامی ایران را برای حضور امام عصر(عج) آماده می نماییم تا زمره یاران با وفای ایشان قرار بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات