مدیر روابط عمومی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:
مدیر روابط عمومی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تاکنون فعالیت های تاثیرگذاری در انعکاس اخبار ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و ترویج هر چه بیشتر این فریضه الهی داشته است
کد خبر: ۸۷۹۸۴۳۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :سرهنگ پاسدار برات دهقان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان و دیدار با رئیس این مرکز با قدردانی از همکاریهای شایسته مدیریت و خبرنگاران ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند این رسانه مردمی همواره در ایفای نقش خود نهایت سعی و تلاش را بکار گرفته به طوری که منشا خدمات ارزنده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در استان بوده است.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه ها در ترویج فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، از مدیران رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی خواست در تهیه اخبار و گزارش های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر سیستان و بلوچستان بیش از پیش همکاری داشته باشند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است و همه ما مسلمانان موظفیم در ترویج این فریضه الهی و فرهنگ سازی در جامعه اهتمام ورزیم.
حیدر سرایانی اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری در این حوزه را وظیفه دینی و ملی و رسالت مهم خود می داند و بیش از پیش با ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر همکاری لازم را دارد.
وی تصریح کرد: امر به معروف یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است و همه باید در مسیر انجام آن تلاش کنیم زیرا تحقق این مهم نیازمند عزم جمعی و حرکت جهادی است.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت خاص و استراتژیک و قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بیش از سایر مناطق نیازمند ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که در این زمینه علمای شیعه و سنی، مساجد، صاحبان تریبون و قلم، معتمدان و ریش سفیدان و تمامی افراد تاثیرگذار در جامعه نقشی فراتر از سایرین دارند.

ارسال نظرات