مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان:

فتنه ۸۸ کودتای تمام‌عیار بود

بوشهرـ مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان گفت: فتنه سال ۸۸ کودتای تمام‌عیار به نام انتخابات بود که مردم با حرکت حماسی دشمنان و فتنه‌گران را ناکام کردند.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۹۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بیژن نوباوه شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره بسیج رسانه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌های گوناگونی عبور کرده است اظهار داشت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور در همه عرصه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته ترفندهای دشمنان را ناکام و نابود کرده است.

وی با ابراز اینکه حماسه 9 دی در سال 1388 نمونه‌ای بارز از توانمندی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: فتنه 88 دارای پیچیدگی‌های گوناگونی است که با تجلی حضور ملت ایران در صحنه دشمنان ایران اسلامی را ناکام کرد.

نوباوه اضافه کرد: اتفاقی که در نهم دیماه افتاد تجلی یک حرکت امیدبخش بود و مردم این حماسه بزرگ را به منصه ظهور رساندند. متاسفانه کلمه فتنه برای ما عادی شده است و در مجلس نیز در زمان رای اعتماد وزرا گفته می‌شد کاری به فتنه نداشته باشید و فتنه گذشته است در حالی که فتنه هیچ‌گاه نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان با اعلام اینکه 9 دی روز بصیرت ملت ایران در حمایت از ولایت است تصریح کرد: فتنه سال 88 کودتای تمام‌عیار به نام انتخابات بود که مردم با حرکت حماسی دشمنان و فتنه‌گران را ناکام کردند.

نوباوه با بیان اینکه فتنه 88 با طراحی استکبار جهانی و کشورهای غربی اجرا  شد، گفت: در این فتنه برخی افراد فریب خورده در دام  فتنه‌گران قرار گرفتند و با ایجاد انواع شورش اهداف دشمن را اجرا می‌کردند.

وی 9 دی را انقلاب دیگری دانست و افزود: آمریکا پس از شکست در همه زمینه‌ها  از ایران، از طریق طراحی فتنه قصد تحقق اهداف خود را داشت که مردم بصیر ایران نگذاشتند این اهداف محقق شود.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان با یادآوری اینکه تاریخ ایران پر از توطئه‌ها و خیانت‌های آمریکا و انگلیس است، افزود: فتنه 88 نمونه‌ای دیگر از جنایات آمریکا و انگلیس است که در کشورهای دیگر این ترفند را اجرایی کرده بودند.

نوباوه با اشاره به اینکه قطعنامه ۱۹۲۹ بدترین قطعنامه علیه کشور ما بوده است، بیان کرد: این قطعنامه در تاریخ ۲۵ خرداد ۸۹ یعنی در سالگرد فتنه رقم خورد.

 وی با اشاره به اینکه برنده‌شدن هر کدام از احزاب در انتخاب آمریکا تاثیری بر کشور ما ندارد، تصریح کرد: آمریکا قدرت مقابله با ما را ندارد و اگر می‌توانست ضربه‌ای به ما بزند تا الان زده بود. دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس از هزاران بمب برای آنها بدتر بود و این قدرت ما است که هیمنه آمریکایی‌ها را شکسته است.

وی به نقش رسانه‌های داخلی برای افشای ماهیت استکبار اشاره کرد و افزود: وقتی یک فیلم مثل محمد رسول الله را تحریم می‌کنند بیانگر این است که از تاثیر آن می‌ترسند و بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای ما را قطع می‌کنند که بیانگر هراس آنها است.

نوباوه با اظهار اینکه هیچ قدرتی توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد، افزود: ملت ایران با داشتن ایمان به خدا و تبعیت از ولایت هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آنها بایستد.

در این مراسم مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره ابوذر استان بوشهر در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای برگزار شد تصریح کرد: تقویت روحیه خودباوری، دستاوردهای انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی و دو قرن مقاومت از موضوعات این جشنواره بود.

عبدالله نجفی با اعلام اینکه بیش از 240 اثر در بخش یادداشت، خبر، مصاحبه، گزارش و عکس به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان بوشهر ارسال شد اضافه کرد: پس از بررسی در کمیته علمی تخصصی جشنواره که وظیفه داوری را به‌عهده دارد، نفرات برگزیده مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت، شور و نشاط و تأثیرگذاری رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم در جامعه  و ارتقاء سطح کیفی رسانه‌ها از محاسن برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای است که در اولویت‌های برنامه‌های سازمان بسیج رسانه است.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره بسیج رسانه‌ای استان بوشهر قدردانی شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات