فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

احداث 105 باب مسجد توسط بسیج سازندگی در استان

بسیج سازندگی علاوه بر ساخت 105 باب مسجد در استان ایلام ،نسبت به تجهیز 47 مسجد دیگر نیز اقدامات لازم را انجام داده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۷۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار سید صادق حسینی در حاشیه افتتاح خانه عالم محله فرخ آباد مهران ، اظهار کرد:بسیج سازندگی علاوه بر ساخت 105 باب مسجد در استان ایلام ،نسبت به تجهیز 47 مسجد دیگر نیز اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در راستای محرومیت زدایی تا کنون طرح های بسیار و اقدمات خوبی را انجام داده است افزود: راه اندازی 15 خانه عالم، احداث 35 غسالخانه، احداث 30 سالن ورزشی ، راه اندازی 4 کانون ورزشی و کمک به احداث 3 حوزه علمیه از دیگر اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام تصریح کرد: این تعداد طرح با تلاش و جدیدیت بسیجیان در این استان اجرا شده و مردم از مزیت‌های این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

سردار حسینی در خصوص افتتاح خانه عالم محله فرخ آباد مهران نیز گفت: خانه عالم محله فرخ آباد مهران، یکی از طرحهای محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام است که در این شهرستان ساخته شده است.

وی اظهار کرد:این پروژه 60 متر مربع مساحت ساخت دارد و که مبلغ 250 میلیون ریال آن توسط سازمان بسیج سازندگی و مابقی توسط اهالی محل و خیرین تامین شده است.

 

ارسال نظرات