شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با صدور بیانیه ای اعلام کرد:اختلاس دانشگاه علوم پزشکی در کنار محرومیت بهداشت و درمان مناطق جنوب چگونه توجیه می شود؟
کد خبر: ۸۷۹۸۳۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش " خبرگزاری بسیج درکرمان " شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در پی اختلاس  میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان بیانیه به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ یَنقُضُونَ عَهْدَ اللّهِ مِن بَعْدِ مِیثَاقِهِ وَیَقْطَعُونَ مَآ أَمَرَ اللّهُ بِهِ أَن یُوصَلَ وَیُفْسِدُونَ فِی الأَرْضِ أُوْلَئِکَ لَهُمُ اللَّعْنَهُ وَلَهُمْ سُوءُ الدَّارِ .(سوره رعد  ، آیه ۲۵)

هردم از این باغ بری می رسد ….!!!!

بیش از یک دهه از ابلاغ فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گذرد اما متاسفانه هنوز شاهد ایجاد یک مبارزه واقعی با عزم راسخ در میان مسئولین و نهادهای قانونی و قضایی نبوده‌ایم.

و با اینکه سالها از انقلاب اسلامی مردم ایران میگذرد، بروز فسادهای مختلف، تکرار رانت خواریهای میلیاردی و بهره مندی قشر خاص از مزایای نامشروع و عدم شفافیت در ارکان اجرایی امید مردم را در مبارزه علیه بی عدالتی و پیگیری حق و انصاف کمرنگ نموده است.

در هفته اخیر خبری در رسانه‌ها مبنی بر کشف اختلاس بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منتشر شد. از آنجا حائز اهمیت است که این اختلاس در قیاس با اختلاس‌های دیگر بسیار دردناک تر و رنج آور تر می باشد .

عمق  جریحه دار شدن اذهان مردم که صاحبان انقلابند با صبر و بصیرتی مثال زدنی در این برهه از مبارزات تاریخی خود، فشارهای اقتصادی را تحمل کرده و دشمن را در رسیدن به مقاصد خویش ناکام گذاشته‌اند، حق دارند که در عوض اعتمادشان به مسئولین، شجاعت و قاطعیت مسئولین را در اجرای وظایف خود به نظاره  بنشینند .

متاسفانه هر روز شاهد رونمایی فساد و رانت خواری و …در جمهوری اسلامی ایران هستیم بالاخص در دولت راستگویان و درستکار تبخیر و امید رشد چشم گیری داشته است !!!!

این بار فاجعه بزرگ و دردآوری از فساد اقتصادی  اختلاس درشهرستان جیرفت نمایان شده است

‎چگونه و با چه توجیهی می توان اختلاس بزرگ میلیاردی در دانشگاه علوم پزشکی را جابه جایی اسناد و … نامید و توجیه نمود؟؟؟

‎آنجا که در این دولت اتفاقات یهویی و به صورت کاملا تصادفی زیاد انجام میگیرد این  اختلاس هم اتفاقی  بوده است!!!!!!

چگونه میتوان این اتفاق بزرگ را درمقابل عقرب گزیدگی مردم خونگرم و نجیب جنوب کرمان که به دلیل عدم امکانات منجر به فوت آنها شد قرار داد ؟

چگونه میتوان این اختلاس بزرگ را در روند محرومیت بهداشت و درمان  و عدم تکمیل بیمارستان ها و مراکز پزشکی منطقه جنوب کرمان توجیه کرد ؟؟؟؟

چگونه میتوان عدم مدیریت و نظارت خود که به تاراج بردن بیت المال توسط مدیران غیر انقلابی منجر شده را توجیه نمود و خود را از زیر بارمسئولیت خارج کرد !!!

 

مردم شهید پرور هفت گنج جنوب کرمان

 

امروز عده ای چوب حراج بر اموال و ثروت های بیت المال درکشور و بالاخص در این منطقه قرار دادند و باید برای این اتفاق تجمعی صورت داد و باید فریادی بلند کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز باید در مقابل جریان غیر انقلابی و مفاسد اقتصادی درون نظام ایستاد ….

در انتها شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از اهتمام ویژه و ورود کردن سازمان بازرسی استان کرمان و دستگاه قضایی شهرستان جیرفت که با چشمانی همیشه بیدار به دنبال شناسایی مفسدین و متخلفین از قوانین بوده تشکر نموده و تقاضا داریم با دقت و ظرافت با مدیران فاسد و خیانتکار در هر مقام و مسندی که هستند اشد مجازات و برخورد انقلابی در برابر مفاسد و رانت خواری ها صورت گیرد و در این راه تا برای ریشه کنی کامل فساد از پای ننشسته و برای مبارزه بی وقفه با فساد آستینهای خود را بالا زنند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

منبع : دانشجو آزاد

انتهای پیام/

ارسال نظرات