درخاش برگزارشد

نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد

نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با نام "زمزمه‌های عشق" گرامیداشت شهدای مدافع حرم عصر امروز در شهرستان خاش برگزار شد
کد خبر: ۸۷۹۸۲۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با نام "زمزمه‌های عشق" گرامیداشت شهدای مدافع حرم  در کانون فرهنگی بسیج شهرستان خاش برگزار شد.
تعدادی از شاعران سیستان و بلوچستان در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان، شاعران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، به قرائت اشعار خود با محوریت "شعر دفاع مقدس، شعر عاشورایی و دفاع مقدس، شعر کودک و نوجوان و دفاع مقدس و شعر شهدای مدافع حرم"  پرداختند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در این مراسم در سخنانی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم ادبی و فرهنگی، به اهمیت شعر و نقش آن در بیان مسائل دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اشاره کرد.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی گفت: شاعران در قالب سرودن اشعار خود نقش مهمی در ارائه تصاویر زیبا در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و حماسی دارند.
امام جمعه مسجد جامع اهل سنت "حنفاء" خاش نیز در این مراسم اظهار داشت: دولت و مسئولان فرهنگی استان باید از فعالیت‌های هنری و فرهنگی و برگزاری مراسمات شعر حماسی و دفاع مقدس حمایت کنند.
مولوی عبدالستار حسین‌زهی افزود: برگزاری جشنواره‌های شعر استانی دفاع مقدس در مناطق مختلف حرکتی بسیار ارزشمند است که باید با همکاری ادبیان و شاعران در سطح استان ادامه یابد.
در ادامه این هماش تعدادی از شاعران شهرستان خاش به قرائت اشعار مختلف خود در زمینه‌های حماسی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پرداختند
ارسال نظرات