خبرهای داغ:
سردار فدا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سمیرم:
سردار فدا: به برکت درایت مقام معظم رهبری ایران امروز در منطقه حرف اول ابتکار و عمل را می زند.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات جناب سرهنگ حسن عجمی تقدیر و جناب سرهنگ جواد فصیحی با حکمی به عنوان فرمانده ناحیه سمیرم معرفی شد.

حسن عجمی مراسم تودیع خود با ارائه گزارش عملکرد اظهار کرد: شهرستان سمیرم یک شهرستان گسترده با پتانسیل های بالا بوده که نیازمند خدمت صادقانه می باشد.

وی افزود: شهرستان سمیرم با توجه به پتانسیل های بالا همچون کشاورزی و گردشگری شهرستانی کم برخوردار بوده و نیازمند توجه و رسیدگی مسئولان بالادستی می باشد.

امام جمعه سمیرم با تشکر از تلاش های حسن عجمی در طول خدمت خود در شهرستان گفت: امیدواریم همانگونه که شنیده ایم حضور جناب سرهنگ فصیحی به عنوان جوانی فعال و کاری در شهرستان عامل خیر و برکت باشد.

حجت الاسلام حسین رجایی پور سرهنگ فصیحی را طبق شنیده ها و مطالعات فردی پویا و فعال دانست و خاطرنشان کرد: مردم سمیرم تشنه خدمت و خدمات رسانی بوده و باید تلاش برای این مردم شبانه روزی باشد.

وی با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی گفت: این روز به راستی و درستی که روز بصیرت و ولایت مداری ملت همیشه در صحنه ایران بوده که دستان فتنه گران را کوتاه کردند.

حجت الاسلام رجایی پور گفت: مردم در ۹ دی طاقتشان تمام شد و چشم و چشمه فتنه و فتنه گران را کور کردند تا به جهانیان اعلام کنند ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی خود کوتاه نخواهند آمد و برای دفاع از آن همیشه حاضرند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره فعالیت های فرمانده پیشین و جدید ناحیه سمیرم در محل خدمت خود گفت: از کلیه معتمدان شهرستان، بسیجیان ومسئولان ادارات و ارگان ها تقاضای همکاری با فرمانده جدیدسپاه سمیرم برای خدمت رسانی به این مردم را داریم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با اشاره به تحولات سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمانی که حتی دولتمردان سوری ناامید شده بودن چهارسال به تنهایی در برابر تروریست ها و داعشی ها ایستاده و در ۲ سال اخیر شاهد کمک های کشورهای روسیه و عراق هستیم.

وی گفت: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت امروز شاهد پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در برابر تروریست های تحت حمایت آل سعود و غرب می باشیم و این نبرد تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
سردار فدا ایران را قدرت منطقه خواند و گفت: امروز معادلات منطقه بدون حضور ایران بی معنا شده و به برکت درایت و بینش بالای مقام معظم رهبری ایران حرف اول ابتکار و عمل در منطقه را می زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها