رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با همکاری این اداره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مروست خبر داد .
کد خبر: ۸۷۹۸۱۷۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 30 تابلو شامل خط نستعلیق و برگرفته از مفاهیم، آیات قرآنی، شعر و سخنان حکیمان و بزرگان دین با همکاری و حمایت این اداره ، انجمن خوشنویسان مروست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شده است.

اکبر رنجبر گفت: در این نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان خوشنویس استان یزد و استان های کرمان، فارس و اصفهان به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست خاطر نشان کرد: منطقه مروست با دارابودن توانمندیهای فرهنگی و هنری ویژه ، در مجموعه گسترده تمدن دارای جایگاه بالایی است.

اکبر رنجبر تقویت و توسعه انجمن های فرهنگی و هنری را از برنامه های راهبردی این اداره ذکر و افزود: در حال حاضر 6 انجمن فرهنگی در این منطقه راه اندازی گردیده و دو انجمن نیز در آینده نزدیک در مروست راه اندازی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خاتم در ایین افتتاحیه این نمایشگاه طی سخنانی خاطر نشان کرد: هنر خوشنویسی علاوه بر زیبایی هنری که دارد می تواند در انتقال پیام به افراد جامعه مفید و اثر گذار باشد .

محمد محمودی با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه، افزود خوشبختانه اقدامات فرهنگی انجام شده و در حال انجام در این منطقه نوید دهنده اینده ای روشن برای فرهنگ و هنر این منطقه است .

ارسال نظرات