جلسه تعاملی حوزه مقاومت و پاسگاه انتظامی باحضور فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) دیواندره و نیروهای حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جلسه تعاملی باحضور فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و نیروهای حوزه برگزار شد.

در این جلسه فرمانده حوزه ضمن تشکر از اقدامات پاسگاه آمادگی حوزه را برای همکاری در تمامی زمینه های اطلاعلاتی ،عملیاتی و سازندگی اعلام نمود و گفت:"باید از ظرفیت بسیج منطقه که افراد آشنا به مسائل می باشند استفاده نمود تا بتوان از بسیاری کارهای انحرافی پیشگیری کرد".

فرمانده حوزه در ادامه به اولویت های کاری منطقه، از جمله سرقت احشام، تبلیغ گروههای تندرو سلفی و حضور ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: "اگر همکاری لازم و هماهنگی بین پاسگاه و حوزه برقرار باشد، مطمئنا در اجرای ماموریت ها در هر دو ارگان موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد".

در این جلسه که در محل حوزه مقاومت امام حسین(ع) انجام شد، فرمانده پاسگاه انتظامی نساره نیز ضمن تشکر از اقدامات و همکاری بسیج با انتظامی خواستار تعامل بیشتر شد و یاداور شد بسیج ظرفیت بالایی در میان روستاها ی تابعه دارد که این یک نقطه قوت و فرصت بی بدیلی برای ما می باشد پاسگاه نیز آمادگی دارد از تمام توان و ظرفیت خود برای برقراری امنیت در منطقه استفاده نماید.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات