فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

9دی،نماد بصیرت مردم و پیوند آنان با رهبری انقلاب بود

به مناسبت فرارسیدن حماسه 9دی سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی، فرمانده سپاه ناحیه بهاباد بیانیه ای صادر نمود.در قسمتی از این پیام چنین آمده است:

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد .

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد. روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد.

در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

روز نهم دی، روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد حماسه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ملّت ایران در نهم دی ماه سال 1388 در پی فتنه با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی اذعان کرد: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

فرمانده سپاه بهاباد گفت: حماسه 9 دی حماسه ای است که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی اقلیت داخلی از روی بغض و کینه شکل گرفته بود و در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام را مأیوس نمود.

وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی 1388، گفت: این حماسه بزرگ، باطن ملت ایران و فرهنگ عاشورایی آنان را بیش از گذشته آشکار کرد و نماد بصیرت مردم و پیوند آنان با رهبری انقلاب بود.

اینجانب با گرامی داشت این روز حماسی از عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بهاباد دعوت میکنم تا در مراسم بز رگداشت حماسه نهم دیماه که درروز پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر در مجتمع ملا عبدالله بهاباد برگزار میشود شرکت نمایند .

احمد حاجی زاده

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد

ارسال نظرات