فرمانده ناحیه مقاومت ساوه گفت: 9 دی اوج عظمت و اقتدار ملت بزرگ ايران و پيوند امام و امت را به رخ جهانيان كشيد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۵۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری ضمن گرامیداشت حماسه 9دی با تاکید بر اینکه این روز، روز تجلی بصیرت ملت انقلابی ایران است، گفت: بصیرت، عنصر بسیار مهمی است، نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، همواره با دو فضای غفلت و بصیرت روبه رو بوده و در همه عرصه‌ها با تکیه بر بصیرت، توانسته از چالش‌ها و بحران‌ها عبور کند.

وی افزود: ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب ها غفلت و بی بصیرتی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: حماسه 9دی یکی از تاریخی‌ترین روزهای انقلاب است که در آن اقشار مختلف حضور داشتند و حماسه ای آفریدند که تنها یک روز و یک تاریخ نبود بلکه تاریخ ساز بود.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری تصریح کرد: مردم در حماسه 9دی ثابت کردند که به دشمنان و فتنه‌گران اجازه نمی‌دهند که در امور داخلی ایران کوچکترین دخالتی داشته باشند. کسانی که در فتنه 88 به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند با حرکت خودجوش مردم مایوس و ناامید شدند.

وی افزود: 9دی حماسه‌ای بود که محاسبات دشمن را بر هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی دشمنان و عده‌ای مردود شده در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در پایان خاطرنشان کرد: 9 دی اوج عظمت و اقتدار ملت بزرگ ايران و پيوند امام و امت را به رخ جهانيان كشيد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات