خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان به مناسب سالگرد روز حماسه ۹ دی بیانیه ای را منتشر کرد .
کد خبر: ۸۷۹۸۱۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
   {الا و لا يحمل هذالعلم الا اهل البصر و الصبر}

۷سال از وقوع حماسه مردمي ۹ دي ملت سرافراز ايران در سال ۸۸ مي گذرد اما همچنان ابعاد مختلف اين حضور پرشكوه و انقلابي آحاد مردم نامكشوف باقي مانده است.

وقايع پس از انتخابات رياست جمهوري در آن سال و آشوب و ناهنجاريهاي پيش آمده يك بار ديگر رد پاي عناصر خودفروخته داخلي و حمايت اربابان مستكبر خارجي را نمايان ساخت كه تمام هم و غم خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامي به كار بسته بودند.

با اين وجود مردم فهيم و بصير و انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي از زن و مرد، خرد و كلان و از اقشار مختلف با خلق حماسه اي بزرگ و ماندگار بار ديگر نقشه فتنه بر پاشده ديگري را نقش بر آب كرده و با حضور ميليوني خود در اقصي نقاط كشور حمايت و پشتيباني خود را  از نظام و انقلاب و آرمانهاي بنيانگذار انقلاب اسلامي امام خميني (قدس سره) و ولايت فقيه به جهانيان ابراز داشته تا بگويند با تمام وجود در برابر خطوط قرمز نظام اسلامي ايستاده اند.

دشمنان داخلي با ريختن آب به آسياب دشمن و همراه نمودن خود با توطئه برنامه ريزي شده غرب و دشمنان خارجي با پشتيباني رسانه اي و مالي و... به زعم خود به دنبال براندازي نظام اسلامي ايران بوده و از فرصت پيش آمده سوء استفاده نمودند اما دست ولايت امام عصر (عج) و مديريت داهيانه مقام معظم رهبري امام خامنه اي(دام ظله) و بصيرت مردم انقلابي يك بار ديگر عرصه را بر دشمنان قسم خورده انقلاب تنگ نمود.

با توجه به تلاش مجدد برخي عناصر سياسي داخلي در جهت قبح زدايي از اين فتنه و بازگرداندن اصحاب فتنه به حيات سياسي  و طرح شعارهاي ساختار شكنانه، ما دانش آموزان با بصيرت پشت سر نظام و ولايت ايستاده و با زنده نگهداشتن اين حماسه مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خواهيم زد.

دانش آموزان بسيجي ايران اسلامي همزمان با سالروز اين حماسه بزرگ، همگام و همصدا با ساير اقشار خواهان مجازات قانوني عوامل اصلي فتنه در جهت احقاق حق ملت ايران مي باشند و آمادگي خود را جهت حضور در صحنه هاي مختلف دفاع از انقلاب اسلامي اعلام مي دارد.

نویسنده :بهنام حسن زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها