مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مصرف انرژی و محیط زیست در تعادل با یكدیگر هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین افتتاح مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی با بیان اینکه مصرف انرژی و محیط زیست در تعادل با یكدیگر هستند، اظهار کرد: مدیریت مصرف از ارکان اقتصاد مقاومتی است و اولویت آن از نظر رهبری تا حدی است که تلاش در این زمینه را به مثابه جهاد در راه خدا تلقی می کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی افزود: در چالش بهینه سازی مصرف انرژی بازیگران متعددی با انگیزه های اقتصادی در تعامل با یکدیگر نقش آفرینی می کنند.

وی تأکید کرد: نقش اقتصاد در معادلات میان تأمین کنندگان و مصرف کنندگان مسیری را گشوده است که برق را به عنوان یک کالا تعریف کرده و بازارهایی را برای معامله آن بر اساس تعاملات عرضه و تقاضا ایجاد می کند.

روشن میلانی در خصوص مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: تفکر اولیه ایجاد این مدرسه از دیدگاه مصرف کنندگان عمده صنعتی و تأمین کنندگان انرژی به وجود آمد و تلاش دارد دستاوردهای علم مدیریت مصرف را در اختیار مشتاقان قرار دهد تا ذینفعان با آخرین تعاریف و تجربیات و اقدام های انجام گرفته در این زمینه آشنا شوند.

رییس مدرسه بین المللی مدیریت مصرف انرژی با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی در طول این همایش، گفت: سرفصل های این کارگاه ها مختص صنایع منطقه برای آشنایی با شرایط مختلف مصرف و آشنایی با مشوق های صنعت برق در جهت بهره گیری بهینه از مصرف انرژی تنظیم شده است.

وی افزود: این کارگاه های تخصصی به طور موازی برای شرکت های برق جهت آشنایی با دستاوردهای تحقیقی در این زمینه برنامه ریزی شده است.

این گردهمایی از 6 تا 8 دی ماه با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تبریز، دانشگاه تبریز، شرکت توانیر و انجمن انرژی ایران شاخه آذربایجان شرقی، در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار