بوشهرـ فرمانده حوزه ولیعصر(عج) کاکی :مدیریت فصل الخطابی مقام معظم رهبری در ادوار مختلف انقلاب را خار چشم دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت : این انقلاب در مسیر بالندگی خود فتنه ها و توطئه های فراوانی را پشت سر گذاشته است و نقش رهبری معظم انقلاب در تشخیص و خنثی سازی فتنه ها بی بدیل است .
کد خبر: ۸۷۹۸۱۰۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) شهر کاکی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت هفته بصیرت با اشاره به فتنه سال 88 و زیان های ناشی ازآن به نظام اسلامی گفت : بر اثر بی بصیرتی تعدادی از خواص جامعه ، اتفاقاتی در حوزه سیاسی اجتماعی کشور رخ داد که برآیند آن افزایش جسارت دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بود .

عبدالله اسکندری با اشاره به هدایتهای مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه و شکل گیری حماسه ماندگار نهم دیماه تصریح کرد : اگر هدایتها و روشنگریهای رهبری معظم انقلاب نبود ، فتنه دامنه ی وسیعی پیدا میکرد و خسارتهای ناشی از آن تا مدتها کشور را جولانگاه آشوب و ناامنی می ساخت .

وی مدیریت فصل الخطابی مقام معظم رهبری در ادوار مختلف انقلاب را خار چشم دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت : این انقلاب در مسیر بالندگی خود فتنه ها و توطئه های فراوانی را پشت سر گذاشته است و نقش رهبری معظم انقلاب در تشخیص و خنثی سازی فتنه ها بی بدیل است .

اسکندری به برنامه های اجرایی ستاد هفته بصیرت در بخش اشاره کرد و گفت : در ایام دهه بصیرت نشست ها ی بصیرتی با حضور سخنرانان مطرح در سطح پایگاهای مقاومت برگزار خواهد شد .

وی تجمع بزرگ نه دی ، فضاسازی فرهنگی متناسب با یوم الله نهم دیماه و برگزاری حلقات شجره طیبه با موضوع بصیرت را از دیگر برنامه های پایگاههای بسیج عنوان کرد .

ارسال نظرات