فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تاکید کرد

برخی به دنبال تطهیر چهره فتنه‌گران

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با اشاره به اینکه برخی به دنبال چهره فتنه‌گران هستند، گفت: خطری که جنگ برای کشور داشت کمتر از خطر فتنه 88 بود، اما متاسفانه امروز برخی مسئولان نظام از این افراد که چند ماه کشور را به آشوب کشاندند و هزینه بسیار سنگینی را بر نظام وارد کردند، حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۸۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در دوره تربیت و تعالی حوزه حضرت ولیعصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج زرندیه که با حضور شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها در حسینیه این حوزه برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله نهم دی گفت: در اتفاقات سال 88 فتنه گران کار را به جایی رساندند که حتی به عزادران حسینی هم اهانت شد.

وی افزود: ورود به مساجد، تکایا و هتک حرمت این اماکن مقدس و پرچم‌های امام حسین(ع) از کوچک‌ترین جنایات اهل فتنه بود و امروز متاسفانه افرادی به دنبال تطهیر چهره این جنایتکاران هستند.در حالیکه بسیاری از فتنه گران در این رابطه اعتراف‌های مهمی داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با بیان اینکه خطری که جنگ برای کشور داشت کمتر از خطر فتنه 88 بود، خاطرنشان ‌کرد: متاسفانه امروز برخی مسئولان نظام از این افراد که چند ماه کشور را به آشوب کشاندند و هزینه بسیار سنگینی را بر نظام وارد کردند، حمایت می‌کنند.

سرگرد پاسدار مهجوری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی دشمن برای متلاشی کردن کانون گرم خانواده‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: امروز شبکه های اجتماعی نقش قابل توجهی در اجرای این نقشه شوم دشمن ایفا می‌کند و امروز وظیفه ما این است که نه تنها از فضای مجازی فاصله نگیریم بلکه باید ضمن کسب آگاهی‌های لازم در رابطه با خطرات شبکه‌های اجتماعی با حضور فعال به موضوع شبهات وارد شده بر انقلاب، دین، ولایت فقیه و ... با مطالعه در آن موضوع پاسخ‌های لازم را بیان کنیم.

وی در پایان با یاد آوری بیانات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع جهادکبیر خاطرنشان کرد: امروز هر چقدر که به جلوتر می‌رویم نفاق پیچیده تر می‌شود از این رو اهمیت تبیین دشمن شناسی در جامعه بیش از پیش احساس می شود چرا که نعمت انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی، نعمتی است که بسیاری از پیامبران و اولیای الهی آرزوی آن را داشتند و امروز ما با کسب بصیرت می توانیم از این نعمت گران‌بها حفاظت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات