معاون امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه شی مورد هدف قرار گرفته در آسمان تهران امنیتی نبوده گفت: آن شی یک هلی‌شات متعلق به سازمان صدا و سیما بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۲۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  محسن همدانی معاون امنیتی استانداری تهران درباره انهدام یک پهپاد در آسمان تهران، گفت: آن شی پهپاد نبوده، بلکه یک هلی‌شات متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی افزود: این هلی‌شات به دلیل پرواز در منطقه ممنوعه تهران توسط پدافند هوایی مورد هدف قرار گرفت.
معاون امنیتی استانداری تهران تصریح کرد: طبق قوانین و دستورالعمل، این هلی‌شات مورد هدف قرار گرفته و موضوع نیز امنیتی نبوده است.
همدانی با بیان اینکه احتمالا هلی‌شات برای تهیه یک برنامه تلویزیونی به پرواز درآمده بود، خاطرنشان کرد: به هر حال منطقه خیابان جمهوری جزو مناطق ممنوعه پرواز به حساب می‌آید و دوستان صداوسیما نیز بی‌دقتی کرده‌اند که با هوشیاری و بدون اینکه مسامحه‌ای در آن خصوص باشد، آن شی مورد هدف قرار گرفت.
وی با بیان اینکه لاشه آن شی نیز تاکنون پیدا نشده است، تصریح کرد: این شی یک شی کوچکی بوده و پیدا کردن آن سخت است و موضوع نیز همان‌گونه که گفتم اصلا امنیتی نبوده و قرارگاه ثارالله تهران نیز پیگیر ماجراست.
انتهای پیام//
ارسال نظرات