رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع روحانیون سپاه در قم:
سردار غیب پرور گفت: فرمانده بسیج رهبر معظم انقلاب است و ما سربازیم و اگر ایشان از عملکرد ما رضایت داشته باشند عاقبت به خیری ما قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۹۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع روحانیون سپاه در قم گفت:  فرمانده بسیج رهبر معظم انقلاب است و ما سربازیم و اگر ایشان از عملکرد ما رضایت داشته باشند عاقبت به خیری ما قطعی خواهد بود.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به حکم فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین خطاب به خود گفت: ماموریت و کار سنگینی داریم و از آنجا که صادر کننده حکم نائب امام زمان (عج) می باشند، دغدغدی ما را برای تحقق فرامین ایشان زیاد می کند.
وی با اشاره به دلایل و شرایط مختلفی که منجر به موفقیت سازمان بسیج می گردد گفت:  یکی از این عوامل و شرایط مهم موفقیت در کار بسیج همدلی و هماهنگی فرماندهی و حوزه نمایندگی و حفاظت می باشد و اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد کارها کُند و چه بسا قفل شوند.
سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه مسئول محترم حوزه نمایندگی در سپاه و بسیج از افراد بصیر و انقلابی هستند گفت: این وظیفه من است که این عزیزان را یار و مددکار خویش بدانم و این نگاه باید تسری پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج مستصعفین با اشاره به توصیه های حضرت امام مبنی بر زیّ طلبگی گفت: زیّ طلبگی شما روحانیون و زیّ پاسداری از عوامل اصلی پیشبرنده انقلاب اسلامی است و من مسئول و شمای روحانی باید کاری کنیم که در دل بچه های بسیج نفوذ کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه از ارکان رکین انقلاب اسلامی می باشند افزود: اگر این رکن نباشد انقلاب اسلامی در خطر خواهد افتاد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در بخش دیگری از سخنان خود، انقلاب اسلامی را به مسابقه دوی امدادی تشبیه نمود که عده ای با اخلاص و فداکاری امر انقلاب را تا امروز به پیش برده و اکنون به ما سپرده اند، گفت: ما نیز باید تمام تلاش خود را برای پیشبرد ماموریت های بسیج به کار ببریم.
وی ضمن تقدیر از سردار نقدی به خاطر مجاهدتهای فراوان در زمان تصدی مسئولیت بسیج مستضعفین گفت: باید به گونه ای تلاش کنیم که مدیون خون شهیدان نشویم چرا که خداوند از ما  درباره شهدا و نعمت هایی همچون نعمت انقلاب اسلامی و ولایت سوال خواهد نمود.
ارسال نظرات