خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با اشاره به حضور نسل سومی های انقلاب در حماسه 9 دی، گفت: این قشر بزرگ جامعه با تکیه بر بصیرت و آگاهی خود، پایبندی به ارزش های اسلامی و ولایت را نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۷۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

 حجت الاسلام علی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: جوانان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در سال های اخیر نشان دادند که از نسل دفاع مقدس بوده و در راه صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در صحنه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در حماسه 9 دی با حمایت از رهبری و ولایت فقیه دسیسه های دشمنان و فریب خوردگان داخلی آن ها را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام امیری اظهار کرد: نظام سلطه با طراحی های چندین ساله خود، مزدوران فریب خورده و ساده لوح داخلی را پس از انتخابات 88 برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف ولایت بسیج کرده بود چراکه از اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه هراس داشت.

وی با اشاره به وقایع تلخ سال 88 و زمینه های شکل گیری حماسه 9 دی، یادآوری کرد: هزینه هایی که بر اثر فریب خوردن عده ای در داخل با هدایت جریان های معاند خارجی و با طراحی استکبار و استعمار پیر بر نظام اسلامی وارد آمد، هزینه ای گزاف برای جامعه اسلامی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه افزود: دشمن با وجود تلاش های خود برای فریب خواص و بدنه مردمی جامعه، با آگاهی و بصیرت آحاد مردم و حضور حماسی آن ها در 9 دی سال 88 شکستی مفتضحانه خورد.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت این رویداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در تاریخ انقلاب اسلامی، ادامه داد: بزرگداشت این حماسه بزرگ مردمی موجب ماندگاری فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی و نیز تقویت روحیه بصیرت و ولایتمداری در بین آحاد جامعه است.

حجت الاسلام علی امیری تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 دی با حضور گسترده آحاد مردم در سالگرد این رویداد بزرگ تاریخی ملت ایران، برای جوانان و نسل های آینده ضروری است.

وی خواستار حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها