بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله به مناسبت 9 دی
در بیانیه بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله به مناسبت حماسه نهم دی آمده است: حماسه بزرگ 9 دی ماه 1388 صحنه نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در یکی از حساس ترین و الهام بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی و کشور به شمار می رود .
کد خبر: ۸۷۹۷۹۲۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

نهم دی ماه یکی از الطاف خفیقه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستار هستند و در مقابله با هرگونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن داده و تبدیل به فرصت می نمایند.

بدون شک حماسه بزرگ 9 دی ماه 1388 صحنه نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در یکی از حساس ترین و الهام بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی و کشور به شمار می رود .

این روز بزرگ سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) شهدای والا مقام و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان سرفراز میهن اسلامی در آزمونی بسیار سخت و بزرگ بود.

نهم دی، نشان از بیداری و بصیرت ملتی داشت که با تمام وجود در مقابل توطئه‌ها، فتنه ها و تهدیدات خارجی و دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و آنجا که خطری را متوجه کشور، نظام و رهبر و مولایشان ببینند با هوشیاری و بصیرتی نافذ در صحنه حاضرند و در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری ایستاده اند.

این حماسه بزرگ که با اراده ملت ولایت مدار ایران اسلامی رقم خورد نشان داد سرمایه های اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با آگاهی، بصیرت، اعتماد ملی و حضور به موقع در عرصه های مختلف و مورد نیاز، همواره الگویی کم نظیر برای دوست و شکستی برای دشمن و عبرت آموز برای آیندگان خواهد بود.

سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی بر این باور است که ملت ایران با درک آموزه های بزرگ حماسه 9 دی ماه و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت مطلقه فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که سران داخلی و حامیان خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی و براندازانه جدید خود را بیابند و به فضل الهی، تحت زعامت رهبری و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) پرشتاب تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را تداوم خواهند بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات