خبرهای داغ:
شهردار تبریز در نشست مشترک با استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اختصاص ردیف ویژه «گردشگری تبریز ۲۰۱۸» در برنامه و بودجه سال ۹۶ کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۲۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی، اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این نیز بارها تاکید کرده‌ایم، بحث «تبریز ۲۰۱۸» یک موضوع در محدوده تبریز و استان نیست، بلکه ظرفیت ارزشمندی است که می‌تواند بخشی از اهداف گردشگری و اقتصادی کشور را پوشش دهد، ولی متاسفانه توجهات و حمایت‌های ملی از این چشم‌انداز، مطابق انتظار نیست.

وی با مقایسه جایگاه بین‌المللی تبریز و برخی از شهرهای کشور، اظهار داشت: در حال حاضر شاهدیم که برخی از شهرهای کشور که حائز عنوان بین‌المللی شده‌اند، از حمایت‌های ملی بودجه‌ای و رسانه‌ای برخوردارند، از این رو از استاندار و نمایندگان، انتظار داریم با رایزنی‌های لازم، این موضوع را در مورد «تبریز۲۰۱۸» نیز عملی کنند.
نجفی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۶ از سوی دولت به مجلس ارائه شده، یادآوری کرد: پیش‌بینی ردیف مشخص برای تبریز ۲۰۱۸، از سوی نمایندگان می‌تواند در این خصوص مثمرثمر باشد و عموم مجموعه‌ها و دستگاه‌های کشور را به حمایت‌های ساختاری و تشکیلاتی، از این فرصت بین‌المللی مجاب کند.
وی ادامه داد: در شرایطی که وضعیت ساختاری، استخدامی و بودجه‌ای شهرداری‌ها، از نابسامانی‌های قانون‌گذاری در مضیقه است، ایجاد این ردیف ویژه، می‌تواند به عنوان حداقل مطالبه مدیریت شهری تبریز، به پیشرفت برنامه‌های اجرایی و محتوایی تبریز ۲۰۱۸ منجر شود.

ارسال نظرات