رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست:

مروست؛ میزبان نخستین جشنواره سرودهای آسمانی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست گفت: نخستین جشنواره استانی سرودهای آسمانی به مناسبت هفته قرآن و عترت به میزبانی مروست برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۷۹۷۹۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست آخرین مهلت ارسال آثار را ٢٣ دی ماه سالجاری اعلام کرد و گفت: این جشنواره در بخش تاریخی مروست برپا خواهد شد.

اکبر رنجبر گفت: علاقه مندان می توانند با موضوعات؛ قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، وحدت، احسان به والدین، دفاع مقدس، احیای فرهنگ دارالعباده، ایثار و شهادت، برادری و مسئولیت، عفاف و حجاب و امربه معروف آثار خود را ارسال نمایند.

وی زمان اعلام نتایج را ٢۶ دی ماه و معرفی برگزیدگان را ٨ بهمن سالجاری ذکر کرد و افزود: هرگروه با سه اثر می تواند در جشنواره استانی سروده های آسمانی شرکت نماید

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با بیان اینکه به گروه های برگزیده جشنواره هدیه نقدی و لوح سپاس اهداء می شود تاکید کرد: آثار تولید شده باید با موضوعات جشنواره همخوانی داشته باشد و آثار در قالب لوح فشرده تنظیم و به دبیرخانه جشنواره که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست مستقراست، ارسال نمایند.

ارسال نظرات