پنجمین یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان میبد اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مصلی ایت الله اعرافی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۸۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این جلسه که با ریاست معاون فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج میبد و با حضور مسئولین و دبیران کمیته های 8 گانه و دیگر مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مصوبات کمیته های 8 گانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید کمیته ها نسبت به زمانبندی و اجرایی نمودن مصوبات جلسات تخصصی تشکیل و نتیجه را در جلسه پنجمن ستاد که دو هفته اینده برگزار خواهد شد ارائه نمایند.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص سخنرانان و برنامه های اجرایی در جلاسیه اصلی مورد بررسی قرار گرفت .

سید محسن فلاح معاون فرماندار با تشکر از برنامه های خوب واثر بخشی که در کمیته ها مصوب گردیده خواستار پیگیری و کیفیت بخشی برنامه و اطلاع رسانی مناسب به قشر مخاطب گردید.

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن تشکر از تلاش و همت تمامی مسولین کمیته ها و دبیران ،متذکر گردید که اصل یادواره و برنامه های جنبی ان با حضور خانواده شهدا ، مردم ، گروههای فرهنگی و اجتماعی و هیات مذهبی به ویژه جوانان شهرستان شکل میگیرد و از انها خواست در اجرای برنامه های مقدماتی و اصلی از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده گردد.

پنجمین یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان میبد صبح پنجشنبه 12 اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مصلی ایت الله اعرافی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات