مسئول سازمان بسیج فرهنگیان كشور، مهمترین وظیفه فرهنگیان را تشكیل جبهه‏ ای برای مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن عنوان كرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۱۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر شعبانعلی رمضانیان در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان لردگان،‌ اظهار کرد: فرهنگیان امروز میدان دار مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند و مهم‌ترین وظیفه ما این است که دور هم جمع شویم و چنین جبهه‌ای را شکل دهیم.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور تاکید کرد: همه ی ما باید عزم خود را جزم کرده و در مقابله با دسیسه های دشمنان بایستیم تا در سایه رهنمود های روشنگرانه و الهام بخش مقام معظم رهبری پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: امروز عرصه تعلیم و تربیت عقب‌تر از آرمان‌ها و انتظارات مدنظر انقلاب اسلامی است و اگر می‌خواهیم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم باید اجازه ندهیم دشمنان اسلام ، نقشه و طرح تعلیم و تربیت کشورهای بیگانه را به کشور ما صادر کنند و باید خودمان نقشه راه خودمان را طراحی، برنامه ریزی و به اجرا بگذاریم.

وی با جبهه گرفتن در مقابل دشمن به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند؛‌ در مقابل این دشمنی ها باید جبهه بوجود آید و باید همه عناصر انقلاب گرد هم آیند و توانایی های خود را کنار هم قرار دهند تا این جبهه منسجم شکل بگیرد.

رمضانیان اظهار داشت: اگر این توانمندی ها باهم هماهنگ شود و روی مسائل و موضوعات متمرکز شویم دستاورد ما متفاوت خواهد بود.

وی چاره اندیشی برای این نقص را ارتباط مستمر جریان های فعال دانست و بیان داشت: اگر بتوانیم مجموعه ها را باهم مرتبط کنیم و دسته جات را باهم پیوند بزنیم تا از توانمندی ها استفاده شود و تقسیم کار ایجاد شود، در عرصه جنگ نرم هم مثل سایر عرصه ها موفق خواهیم بود.

این مقام مسئول در پایان افزود: اگر این اتفاق نیفتد نمی توانیم جبهه جنگ نرم را مدیریت کنیم. در جنگ 8 ساله، نظام مردم را به کمک طلبید و آموزش داد و در دفاع به کار گرفت اما در جبهه فرهنگی نه خود ما احاطه و اشراف و تمرکز داریم نه اینکه توانسته ایم نیروها را مدیریت کنیم و در جبهه جنگ نرم به کار بگیریم.

ارسال نظرات