یادواره شهدای بسیج محلات و دانش آموزی دهگلان برگزار شد

در مراسمی با حضور بسیجیان، دانش آموزان و فرهنگیان یاد و خاطره شهدای بسیج محلات و دانش آموزی دهگلان در این شهرستان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم حجت الاسلام داود قزلچه مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان در مسجد امام غزالی (رض) دهگلان گفت: شهدا ذخایر معنوی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی  و مردم ولایت مدار ایران اسلامی هستند ذخایر ی که امنیت  و استقلال و آزادی مردم مروهون ایثار آنان است.


وی افزود: در دفاع مقدس رشادت های رزمندگان اسلام نقشه های شوم دشمنان را بی اثر کرد چرا که هدف دشمنان شکست و به زانودرآوردن کیان نظام جمهوری اسلامی بود.

 
نماینده ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: این شهیدان همیشه برگردن ما حق دارند و این آزادی وعزت وافتخار ما مرهون خون شهداست وما هرچه داریم از برکت  خون شهدای عزیز است.


وی امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: قبل از انقلاب مردم هیچ امنیتی نداشتند ولی به برکت پیروزی انقلاب وعظمت خون شهدا امنیت مطلق در جامعه حاکم است.

حجت الاسلام قزلچه خطاب به به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید ایثار و ازخود گذشتگی شهدا را الگوی خودقرار دهید و همواره در راه پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارید.

 

وی افزود: انتظار شهدا‌ برپایی یادواره نیست، بلکه دوست دارند راه آنان را ادامه دهیم لذا ‌دانش‌آموزان با فراگیری هر چه بهتر علوم می‌توانند در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز‌ تکلیف ما این است که به غیر اینکه رهرو راه شهدا و ولایت‌فقیه هستیم در برابر فشارهای فرهنگی و اقتصادی دشمن مقابله کنیم.

 

در پایان مراسم به دانش آموزان و فرهنگیان نمونه  هدایای اهداء شد.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار