خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 9 دی اعلام کرد: حفظ و زنده نگه‌داشتن این حماسه با هدف تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی وظیفه دینی و انقلابی همگان است.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۸۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
پاسداشت یوم‌الله 9 دی تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه بی‌نظیر‌ترین حرکت خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی رقم زد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: حماسه بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 1388 نماد عینی تجلی دست قدرت الهی، حرکت عظیم و توفنده‌ای با انگیزه کاملاً خدایی و روز نمایش حضور پرشور و عاشورایی امت ولایتمدار در عرصه مجاهدت فداکارانه، روز نه گفتن ملت همیشه حاضر در صحنه ایران به سران نگون‌بخت داخلی فتنه و اربابانشان اعم از نظام سلطه و استکبار و آری مجدد گفتن به نظام دینی و بیعتی دوباره با آرمان‌های والای احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) و قافله سالار بصیرت، امام المسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بود که حفظ و زنده نگه‌داشتن آن با هدف تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی وظیفه دینی و انقلابی همگان است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: در همین ارتباط آحاد امت سلحشور و دانش‌آموخته مکتب انسان‌ساز غدیر و عاشورا را به حضور پرشور در مراسمی که از هشتم تا نوزدهم دی‌‌ماه با عنوان بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت خاصه تجمع باشکوه و مراسم ذیل‌الذکر دعوت و ادای دین نشأت گرفته از باورهای دینی و انقلابی در این مقطع حساس را انتظار دارد.

1- تجمع ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه با حضور حماسی اساتید، فضلا، ‌ طلاب علوم دینی و دیگر اقشار بصیر و بسیجی شهر خون و قیام در پایگاه فقاهت و مرجعیت، مدرسه مبارکه فیضیه با سخنرانی حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری.

2- مراسم بزرگداشت با حضور زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی – بعد از فریضه عشاء روز پنج‌شنبه نهم دی‌ماه در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر.
ارسال نظرات