معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان
معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان هدف برگزاری مراسم نهم دیماه را مبارزه با دشمنان نظام و استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: محور فعالیت های ما در گرامیداشت این حماسه تاریخی باید موضوع دشمن شناسی باشد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۶۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: حماسه نهم دی ماه، میثاق مجدد آحاد مختلف مردم با ولایت و رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
 

وی گفت: استکبار جهانی همواره انقلاب اسلامی را مانع بزرگی برای تحقق اهداف استکباری خود می داند و در صدد است تا از راههای گوناگون به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

 

نریمانی با بیان اینکه اسلام، وحدت و رهبری سه عامل اساسی ماندگاری انقلاب است؛ گفت: استکبار جهانی همواره برای گسستن وحدت بین مردم، ولایت، رهبری و مسئولین نظام در صدد تضعیف و از بین بردن این سه عامل ماندگاری است.

 

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه گفت: محور فعالیت های ما در گرامیداشت این حماسه تاریخی باید موضوع دشمن شناسی باشد.

 

وی گفت: ما باید بصیرت و دشمن شناسی دانش آموزان را تقویت کنیم و به استکبار و ایادی سرسپرده اش بفهمانیم مردم ایران با هر سلیقه و تفکری که داشته باشند اجازه نفوذ و ورود دشمن را نمی دهند و در مقابل آنها وحدت و یکپارچگی خود را حفظ می کنند.

 

نریمانی در پایان هدف برگزاری مراسم نهم دیماه را مبارزه با دشمنان نظام و استکبار جهانی دانست .

 

در ابتدای اين جلسه سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با اشاره به فرا سيدن سالروز حماسه 9 دي 88، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام نشان مي‌دهد كه عليرغم تنوع سلايق در كشور، آنها همواره به انقلاب و نظام علاقمندند و هر گاه كه لازم باشد با حضور به موقع خود در صحنه اين موضوع را به نمايش مي‌گذارند.


وی تصریح کرد: مقاومت و پایمردی در برابر دشمن به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت است و بر همین اساس دشمنان با قبول این اصل مهم در صدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: به راستی که حماسه 9 دی نباید دستخوش افکار سطحی جناحی شود و اگر کسی بخواهد این را به نفع جناح خاصی بهره برداری کند، به ملت خیانت  و در حق انقلاب جفا کرده است.

 
ارسال نظرات