765 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش تقريبي 5 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان سلطانيه کشف شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۳۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از کشف 765 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش تقريبي 5 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان سلطانيه خبر داد و گفت: در پي دريافت خبري مبني بر حمل محموله قاچاق توسط يک دستگاه کاميون باري در اتوبان زنجان - قزوين، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ علي آزادي افزود: مأموران پليس آگاهي شهرستان سلطانيه با گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي، اين کاميون را در اطراف روستاي خير آباد سلطانيه توقيف که در بازرسي از آن 765 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق را كه به صورت ماهرانه در داخل كاميون جاسازي كرده بودند کشف كنند.

وی با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاي كشف شده بيش از 5 ميليارد ريال برآورد شده است تصريح کرد: سودجويان قصد داشتند اين تعداد سيگار خارجي قاچاق را که از طريق مبادي غيرقانوني وارد كشور کرده بودند را به طور غيرمجاز در بازار داخلي به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه قاچاق كالا از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي کند.

ارسال نظرات