خبرهای داغ:
همایش «ازدواج از دیدگاه اسلام» با هدف تبیین الگوی ازدواج اسلامی (معیارها و الگوها)، 14 دی ماه ویژه مجردین بالای 25 سال، در مجتمع فرهنگی رفاه تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۲۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
به گزارش سرویس «بسیج جامعه زنان»خبرگزاری بسیج  همایش «ازدواج از دیدگاه اسلام» با هدف تبیین الگوی ازدواج اسلامی (معیارها و الگوها) در چهاردهمین روز از دی ماه به همت بنیاد فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده برگزار می شود.

این همایش در راستای آمادگی هر چه بیشتر و رفع موانع ازدواج برگزار می شود و هدف از برگزاری این همایش ایجاد دغدغه برای جلوگیری از بالارفتن سن ازدواج و برانگیختن حس مسئولیت پذیری در امر واسطه گری ازدواج و شناسایی آسیبهای موجود و ارایه راهکار... است.

این همایش ویژه مجردین بالای ۲۵ سال است و شرکت در آن رایگان بوده و با ثبت نام قبلی و ((دریافت کد)) امکان پذیر است.

همایش«الگوی ازدواج اسلامی» با سخنرانی "حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی"، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و "دکتر امیر حسین بانکی پور"  استاد حوزه و دانشگاه در سالن همایش های "مجتمع فرهنگی رفاه" برگزار می شود.

علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این همایش می توانند به آدرس تلگرامی https://telegram.me/gharargahezdevaj مراجعه نمایند.

همایش «ازدواج از دیدگاه اسلام» عصر روز سه شنبه 14 دی ماه از ساعت 17/30 تا 20/30 در مجتمع فرهنگی رفاه واقع در خیابان بهارستان،  برگزار می شود.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات