خبرهای داغ:
عضو کمیسون فرهنگی مجلس گفت: بحث کنسرت ها در شهر های مقدس بسیار دارای اهمیت است،همچنان که در ماه های گذشته شاهد موضع گیری هایی بودیم که منجر به تغییر در اداره فرهنگ و ارشاد استان قم شد، در کمیسیون فرهنگی نیز موضوعاتی که اتفاق می افتد پی گیری می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۲۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی توسط کمیسیون فرهنگی رصد می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمشید جعفر پور با اشاره به بودجه فرهنگی تخصیص داده شده در سال آینده گفت: یک بخشی از بودجه فرهنگی برای دستگاه های دولتی تخصیص داده می شود و بخش دیگری هم مربوط به دستگاه های غیر دولتی می شود که این دو به صورت دقیق محاسبه نشده است.

 وی افزود: امروز برای بودجه فرهنگی عدد دقیقی وجود ندارد ولی در بررسی های بعدی مجلس و خود کمیسیون فرهنگی بودجه فرهنگی دست خوش تغییراتی می شود و امکان اینکه کم یا زیاد شود وجود دارد.

 نماینده لارستان اظهار داشت: بودجه فرهنگی زمانی مشخص می شود که از صحن علنی مجلس گذشته باشد چون تعیین بودجه فرهنگی هر لحظه قابل تغییر است.

وی درباره اجرای کنسرت ها در شهر های مقدس مثل مشهد و قم نیز بیان کرد: بحث کنسرت ها در شهر های مقدس بسیار دارای اهمیت است،همچنان که در ماه های گذشته شاهد موضع گیری هایی بودیم که منجر به تغییر در اداره فرهنگ و ارشاد استان قم شد، در کمیسیون فرهنگی نیز موضوعاتی که اتفاق می افتد پی گیری می شود.

جعفر پور افزود: مجری تغییرات در ارگان های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد است ولی اگر اتفاقاتی مثل قضیه اجرای کنسرت در شهر مقدس قم رخ دهد حتما کمیسیون فرهنگی دخالت می کند و نظرات علما را برای جلوگیری از برخی اتفاقات ناگوار بازتاب خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها