مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان از آمادگی این اداره کل جهت توسعه آموزش های مهارتی در روستاها خبر داد و گفت: تبدیل روستاها به مراکز تولید کشور یکی از گام های مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۱۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در دیدار با مسئول بسیج سازندگی این استان با اشاره به فعالیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یادآور شد : سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان تنها متولی ارائه آموزش های غیررسمی در کشور در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی و در دو بخش دولتی و خصوصی در حال فعالیت می باشد.
 

احمدی آموزش های مهارتی را نمود عینی اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: آموزش های مهارتی می تواند مسیری امن و مطمئن جهت دستیابی به خودکفایی کشور را تامین کند که لازمه این امر فراگیر نمودن و توسعه گسترش آموزش های مهارتی و ایجاد شرایط لازم جهت بهرمندی کلیه اقشار جامعه از این آموزش ها می باشد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از آمادگی این اداره کل جهت توسعه بیش از پیش ارائه آموزش های مهارتی  در روستاهای مورد هدف سازمان بسیج سازندگی با همکاری این نهاد خبر داد و گفت : لازمه این فعالیت انجام نیاز سنجی دقیق با همکاری دو دستگاه در راستای ارائه آموزش های با کیفیت و ثمر بخش می باشد.

 

این مقام مسئول گفت: تغییر نگرش روستائیان و تبدیل روستاها به مراکز تولید کشور یکی از گام های مهم و تاثیر گذار در راستای تحقق منویات معظم له در جهت اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

گفتنی است در پایان این دیدار دو طرف توافق کردند تا با همکاری کارشناسان دو دستگاه تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان و بسیج سازندگی این استان تدوین و منعقد گردد.

 
ارسال نظرات