سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیانیه داد

دعوت از قشرهای مختلف مردم در گردهمایی 9 دی

بوشهرـ روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار شهرستان دشتی برای شرکت در گردهمایی روز 9 دی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۱۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار شهرستان دشتی برای شرکت در گردهمایی روز 9 دی دعوت به عمل آورد.

حماسه تاریخی 9 دی یکی از ماندگار‌ترین حماسه‌های مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که توسط مردم انقلابی و با بصیرت رقم خورد.

بصیرت امت اسلامی حماسه 9 دی را خلق کرد و حماسه‌ساز این روز به یاد‌ماندنی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی از سوی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس بوده‌ایم اما تمام این دسیسه‌ها با اتحاد و همدلی امت مسلمان ایران یکی پس از دیگری خنثی شد.

بصیرت مردمی، تدابیر و رهبری امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) و ایستادگی ملت شریف، فهیم، بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در برابر همه فتنه افروزی‌ها باعث شد تا دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکنند.

در طول با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بصیرت رمز عبور از فتنه‌های گوناگون بوده است و جایگاه رهبری در بصیرت‌بخشی جایگاهی کلیدی و بی‌نظیر است که جامعه را از خطر انحطاط و سقوط نجات می‌بخشد.

در این بیانیه ضمن دعوت از حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در آیین گرامیداشت یوم‌الله 9 دی آمده است: مسیر عبور از فتنه‌ها با هوشمندی و دقت میسر است و نخبگان، دانشجویان، دانش‌آموزان، معلمان، فرهنگیان، بازاریان، کسبه، روحانیون، طلاب و اقشار مردم جامعه در این میان نقش مهمی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار