استاندار زنجان:

پایگاه‌های برپایی نماز جمعه را مراکز ترویج دین و استحکام‌بخشی به باورهای مردم است

پایگاه‌های برپایی نماز جمعه را مراکز ترویج دین و استحکام‌بخشی به باورهای مردم است که بیش از 500 نماز جمعه در کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۱۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان با اشاره به برگزاری بیش از 500 نماز جمعه در کشور، گفت: پایه‌گذاری نمازهای جمعه در کشور از اقدامات هوشمندانه امام راحل بود تا پایگاهی برای تقویت باورهای دینی و اخلاقي مردم بویژه جوانان و عاملی برای تحکیم وحدت و اتحاد اقشار مختلف مردم در کشور باشد.

اسداله درویش‌امیری بر ضرورت تقویت باورهای دینی مردم تاکید نمود و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با پاسداری از باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران، امیدواری، نشاط و دلگرمی نسبت به نظام در جامعه ایجاد نمائیم.

وي با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم باورهای مردم در جامعه تضعیف شود، تصریح نمود: هر قلم، قدم و بیانی که موجب آزردگی مردم و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه شود، از سوی خائنان به اين كشور و ملت است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ملت ایران راستگويي، صداقت، عدالت و امانتداری را از همه مسئولین قوای سه‌گانه و مدیران نظام در سطوح مختلف و در هر لباس و جایگاهی که باشند، انتظار دارند.

مدیر عالی استان پایبندی به دین و مذهب را در جوهره وجودی مردم ایران برشمرد و گفت: آنچه كه موجب تبعیت و پیروی مردم از رهبر کبیر انقلاب و حمایت‌هایشان از مقام معظم رهبری شده، پايبندي به دين و مذهب مي باشد. اگر مردم ایران در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب، با تمام وجود از رهبر کبیر انقلاب تبعيت و پیروی کردند و اگر بعد از ایشان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت اله خامنه اي پیمان بسته و از فرمايشات ايشان حمایت می کنند، جز درد دینداری و مذهب ندارند.

وی پایبندی به دین و مذهب را موتور محرکه مردم ایران دانست و گفت: این دو عامل در وجود ملت موجب شد تا در هرکجا که لازم باشند به صحنه بیایند و از انقلاب و نظام خود تبعیت و حمایت نموده و از نظام دفاع كنند.

استاندار زنجان صفای باطن و اخلاص نمازگزاران در مصلاهای نماز جمعه را عامل تقویت باورهای دینی در جامعه قلمداد نمود و ابراز امیدواری کرد: مسئولین استان و کشور بتوانند در پاسداری از حقوق مردم ایران و مسئولیتی که بعنوان امانت به آنان سپرده شده، خدمتگزاری صادق و امانتداري مطمئن باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار